Gjest Seajewel Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 (endret) *slettet* Endret 14. juni 2013 av Seajewel
Mischa Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Det er mange barnefamilier som reiser til Ibiza så det skal nok gå helt fint å reise dit Ibiza er en av de flotteste øyene i Middelhavet etter min mening! Høres fornuftig ut å satse på Santa Eulalia eller nord på øya. Santa Eulalia, Es Cana, Portinatx, Cala Vadella og Cala Llonga er anbefalt, og unngå for all del San Antonio Norwegian har/hadde direktefly én gang i uken. Fungerer utmerket, men avgangstidene er ikke ideelle. Reiser du via London har du mye å velge mellom og prisene er nok ikke så avskrekkende. Anbefaler en tur inn til Ibiza by, Eivissa. Gamlebyen er en av de best bevarte og Europas eldste. I Ibiza by finner du mange gode restauranter og søte, små butikker. Favorittrestaurantene mine er blant annet tapasbaren La Bodega og El Pirata pizzarestaurant. I gamlebyen, Dalt Vila, liker jeg alle i hovedgaten (El Olivo, Dalt Vila restaurant osv).. Det har sikkert skjedd mye siden jeg var der sist (2009), så de sjekk TripAdvisor for tips Har ikke selv vært på Las Dalias, men i Es Cana. Es Cana sitt hippy-marked er veldig kommersielt, men litt morsom opplevelse er det jo En tur til Formentera bør man ikke gå glipp av. Øya er paradis! Vi har tatt både rutebåt og speedbåt, og speedbåt var absolutt det beste valget. Ses Salines er også en utrolig vakker strand, men det blir veldig fullt utover dagen. Ellers er det veldig fint i "innlandet", sitrustrær og frodige landskap. Innemellom popper det opp små søte byer som Santa Gertrudis og San Jose. Håper du får en fin tur 1
Gjest Seajewel Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 (endret) *slettet* Endret 14. juni 2013 av Seajewel
Mischa Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde en pakketur gjennom Apollo, da de en sommer kjørte chartertur til Ibiza med SAS som flyselskap. Den andre gangen brukte vi Norwegian. Hotell booket vi gjennom hotels.com. Ville nok gjort noe tilsvarende igjen Vi har betalt blodpriser for hotell. Ønsker man å bo i nærheten av Ibiza town er hotellprisene på nivå med New York og London. Da du ser på roligere områder tror jeg du kan komme langt billigere unna enn vi gjorde heldigvis Jeg har bare kjennskap til hoteller i nærheten av Ibiza town, så har derfor ingen konkrete tips til bosted i andre områder. Ville sjekket Tripadvisor for anbefalinger
Gjest Seajewel Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 (endret) *slettet* Endret 14. juni 2013 av Seajewel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå