hagegnom Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Hei! Jeg skal pusse opp underetasjen snart, og jeg har fryktelig lyst på flotte, brede taklister. Men jeg lurer litt på om det kan stjele litt av romfølelsen? Det er et relativt stort rom jeg skal ha det i, men takhøyden er bare 2,30. Vil slike lister gjøre at taket føles lavere? Kan det hjelpe å ha lister og vegger i samme farge? inspirasjonsbilder;
Wildy Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Jeg synes det er fines med brede taklister, og har etterhvert satt opp det i alle rom. Jeg har valgt å male listene i samme farge som taket, først og fremst for enkelhets skyld når jeg frisker opp ett rom med litt maling. Jeg bor i gammelt trehus, med over 2,50 m under taket( varierer litt fra rom til rom, artig med gamle hus....;-)). Vanskelig å si om taklistene "stjeler" litt romfølelse, her er det rimelig høyt under taket uansett. Men det ble i hvertfall utrolig mye finere med brede lister. Da jeg flyttet inn var det smale, pinglete lister overalt, og det så bare merkelig ut.
Gjest Badabing Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Vi har det, og med taklister i samme farge, synes jeg det ser høyere ut under taket enn der vi ikke har fått byttet lister pluss malt taket helt hvitt enda.
hagegnom Skrevet 20. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2013 Takk for svar!:-) Hvor har dere kjøpt deres lister?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå