kaarina Skrevet 19. april 2013 #1 Del Skrevet 19. april 2013 Skal ut å reise om en måneds tid til England, og lurer på om noen vet om det er billigere å kjøpe parfyme i England, eller på taxfree ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basi Skrevet 19. april 2013 #2 Del Skrevet 19. april 2013 Min erfaring er at parfyme i England er waaayy billigere enn i Norge. Men til gjengjeld har jeg opplevd at de parfymene jeg har vært ute etter igjen har vært billigere på taxfreen i England. For en Burberryparfyme som koster nesten 600 kroner i Norge for 50 ml har jeg fått 100 ml for 40 pund. Dropp Taxfreen på Gardermoen hvertfall :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 19. april 2013 #3 Del Skrevet 19. april 2013 Min erfaring er at det er billigst på taxfree i england. Eks escada cherry in the air 100 ml koster ca 300 kr på taxgree i england mens på taxfree på rygge kostet den 489 kr. Så du sparer masse ved å handle i england. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #4 Del Skrevet 19. april 2013 Eeeeenglaaaand. Anonym poster: f3ae098499b41018db0a1d79b8f4f94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 19. april 2013 #5 Del Skrevet 19. april 2013 Det billigste er å gå på en butikk i England å handle parfyme. F.eks Boots, Superdrug, The Perfume Shop etc. Jeg har spart mye penger på det. I duty freen så varierer det litt om det er noe billigere enn taxfree her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarina Skrevet 22. april 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 22. april 2013 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå