Semydfe Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 For et par måneder siden var det noen som la ut en link i en tråd. Linken var til en nettshop som hadde masse forskjellig av brosjer, smykker, hodepynt etc. Nå finner jeg den ikke igjen... Noen som husker hvilken nettshop evnt finner tråden???
Semydfe Skrevet 19. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2013 (endret) Etsy? Nei, ikke Etsy. Var en side jeg aldri hadde hørt om før, og tror muligens siden hadde ganske mørk lay out (sort?).. Men takk for forslaget :-) Endret 19. april 2013 av Semydfe
CathFoto Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Hmmm....vet det er mange bra linker på greenweddingshoes.com
Semydfe Skrevet 19. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2013 Hmmm....vet det er mange bra linker på greenweddingshoes.com GIkk ikke via der forrige gang jeg kikket, men er verdt en kikk. Takk for enda nytt tips 1
Semydfe Skrevet 20. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2013 Euphoria? JAAAAAA! Tuuuusen takk! Du er en engel!
Gjest Tekola Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 Bare hyggelig! Jeg kjøpte tiaraen min derfra, og forloveren min kjøpte noen hårspenner. De er kjappe, har god kvalitet og såååå mye fint! Skulle nesten ønske at jeg skulle gifte meg igjen!
Systane Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Jeg vil varmt anbefale denne siden: http://www.libertyinlove.co.uk/ De har vunnet flere priser, og det de har er utrolig flott. Absolutt ikke billig, men i mine øyne verdt det på den store dagen (hvis man har råd til det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå