Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kattemor og puseunger har det bare bra:) Jeg sto opp litt over 6 i morges for å sjekke om de......

(våknet opp med tidenes stiveste nakke og rygg i morges, jeg satt helt stille i nesten samme stilling de timenes kattemor brukte på å føde.......registrerte ikke klokka og at jeg satt vondt tror jeg!)

Og lille pjusken min er i form idag og, det er tydelig at han har tatt til seg mindre næring i mors liv enn de andre. Særlig en av de er nesten rund i forhold! Men den patter bra og kommer seg frem til pattene, så jeg tror alt skal gå bra med den:)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

denne tråden er nesten verdiløs uten bilder ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal prøve å få tatt bilder, men det er litt vanskelig å ta bilder der en faktisk ser puseungene skikkelig:) De ligger i kryss og tvers over og under hverandre inni pelsen til mammaen......

Skrevet

Hvis du tror han trenger mer næring, så burde du begynne å handmate han. Du kan prøve hva du liker best av flaske og sprøyte. I royal canin sin mme kommer det med flasker.

Skrevet

Hvis du tror han trenger mer næring, så burde du begynne å handmate han. Du kan prøve hva du liker best av flaske og sprøyte. I royal canin sin mme kommer det med flasker.

Tror det skal gå helt fint, den suger bra, og ligger på pattene nesten hele tiden:) En liten glupsk en:)

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå måååååå vi snart få se bilder av søtnosene :)

• Liker 1
Skrevet

Bilder bilder bilder!

Skrevet

De kan fint føde ute, null problem. Bare sørg for å rigge noe til under tak, de foretrekker et lite, skjult lunt sted. Min pus fødte ute begge gangene, i en bod. Var storfornøyd! De flyttet inn ved 2-3 ukers alder.

Skrevet

De kan fint føde ute, null problem. Bare sørg for å rigge noe til under tak, de foretrekker et lite, skjult lunt sted. Min pus fødte ute begge gangene, i en bod. Var storfornøyd! De flyttet inn ved 2-3 ukers alder.

Min katt har da ikke født ute.....tror du forveksler med den andre tråden der ei katt fødte ute på en kronglete plass:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min katt har da ikke født ute.....tror du forveksler med den andre tråden der ei katt fødte ute på en kronglete plass:)

Hvordan går det med de små nøstene, og da særlig sistemann? Han har vel vokst litegrann? :)

Anonym poster: 208cd79ffca8a21405bd4a1e1cf17fcb

Skrevet

Det går veldig bra med de:) Minsten er fortsatt minsten, men hun (var ei lita frøken) har blitt mye større:)

To jenter og to gutter ble det. Og de nye eierene har alle vært og beundret de søte nøstene og teller ned tiden til august:) Igår fikk de sin første ormekur også, litt stress med å få i de den pastaen! Alle fire er mest sort, med litt hvitt, og det ser ut til at alle blir langhåret.

Kattemor har veldig lyst ut for tiden, så hun var til dyrlegen igår og fikk p-sprøyte sånn at vi ikke får flere kattunger (skal kastrere henne når hun er ferdig med å amme), frierene står nemlig allerede på døren og bæljer.

Gjest Lolita8
Skrevet

Husk å ikke bruke blits, mange som glemmer dette!

Skrevet

Bruker ikke blitz:)

Var helt grønn på dette med kaffefødsel og kattunger, så måtte lese meg opp før de kom til verden! Dog; er nok mye å lære enda og.... Har aldri hatt så små kattunger før, tidligere katter vi har hatt har vært ganske gamle når de har kommet til oss.

Skrevet

Neida, men leste ikke gjennom tråden før jeg postet. :P

Så bare at du mente hun måtte føde inne. Vi lå alt til rette for at vår pus skulle kunne føde inne, men hun er utekatt så følte vel seg mest komfortabel ute.

Skrevet

Neida, men leste ikke gjennom tråden før jeg postet. :P

Så bare at du mente hun måtte føde inne. Vi lå alt til rette for at vår pus skulle kunne føde inne, men hun er utekatt så følte vel seg mest komfortabel ute.

Katten vår og er egentlig utekatt, dvs ut om nettene og endel på dagtid når hun må på do. Men de siste ukene før fødsel så ble hun tvingen innekatte, til hennes store frustrasjon:) Såklart klarte hun å smette ut siste natta før hun fødte! Kom inn 6.30 neste morgen, og fødselen startet en time etterpå......

(heldivis så ville vi mest sannsynlig ha våknet hvis hun hadde mjauet og ville kommet seg inn om natta. Har en berner som bjeffer høyt hvis vi ikke hører at katten mjauer og vil inn:))

Gjest Inggolf
Skrevet

NÅ Maya? Har du fått overtalt MisterMaya om å beholde en? :lillesky:

Skrevet

Ikke helt......jobber med saken:D Men tror han skal la seg overtale!

Jeg er så glad i Minsten nemlig, den er så liten å skjønn..... alle er selvfølgelig supernusselige, men det er noe spesielt med hun som jeg var sikker på var død og som jeg fikk liv i:)

Hun er fortsatt mye mindre enn søskenene sine, men legger på seg jevnt og trutt. Tok henne for sikkerhetsskyld med til dyrlegen, og alt var i skjønneste orden.

Skrevet

Bilder! Bilder! Bilder! Holder ikke ut:) vi vil se babiser !

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...