Gå til innhold

Jeg går glipp av værmeldingen!

Anbefalte innlegg

Gjest Ratata
Skrevet

Jeg har en mistanke om at jeg ikke er alene med dette syndromet..Syndromet som gjør at uansett hvor mye man prøver og ønsker så går man glipp av værmeldingen for stedet man bor på.

Jeg ser at værmeldingen starter, og så tenker jeg, ok, jeg trenger ikke å vite været som er nord i landet så jeg venter litt med å titte på skjermen og plutselig så har vi rast forbi Dombås og det hele og er langt sør i landet.

Skal vedde på at dette syndromet er mest utbredt for de som bor midt i landet og at de som bor nord i landet aldri opplever dette problemet.

Men det spørs da, hvilken kanal man ser værmeldingen på. Tv2 starter øverst. Kanskje nrk starter sør i landet? Men det hjelper ikke meg som bor midt i landet uansett!

ÅÅEEHH...får vel se ut vinduet da..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare søke det opp på nettet? Yr.no f.eks. Søk opp stedsnavnet og så får du værmeldingen for stedet du bor.

Anonym poster: f906667431a58f652cbd7096b14fa86f

AnonymBruker
Skrevet

Heheh jeg bor i Oslo, men har samme "problemet"

Ser at værmeldingen starter, men tenker at jeg kan lese litt til, for de starter jo med alt annet først... Så når jeg kikker opp igjen, er de i europa eller på langtidsvarselet!

Men vil jeg virkelig vite hva dem melder, går jeg inn på yr og ser!

Anonym poster: d605e7bfa995437170214d1fd8daddab

• Liker 1
Skrevet

Heh, jeg gjør akkurat det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Er dere 80 år, eller? Gamlinger som omtrent aldri er utenfor døra, men får angst og indre uro hvis de ikke får med seg værmeldingen? Se på værmeldingen på nettet da vel.

Anonym poster: 4eecd5ac528a88dc160b362d0984ef3a

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Det er jo bare å gå inn på Yr.no.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel snarere et fascinerende fenomen enn et problem vil jeg tro. Går glipp av midt-norge værmeldingen fryktelig ofte selv også.

Anonym poster: 45323b86666b44a82e793dd6988dba09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel snarere et fascinerende fenomen enn et problem vil jeg tro. Går glipp av midt-norge værmeldingen fryktelig ofte selv også.

Anonym poster: 45323b86666b44a82e793dd6988dba09

Er det et fascinerende fenomen å ikke få med seg hvert sekund av hva som skjer på tv-en? Javel...

Skrevet

Tror dere misforstår hva som egentlig menes her. :)

Været får jeg fint med meg på andre måter.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Dere tror ikke det var et snev av humor i dette innlegget da og kanskje ikke var ment å tas så himla seriøst?

Må ta på humorbrillene deres en gang i blandt vettu...

• Liker 2
Skrevet

Jeg også. Mange ganger ser jeg på, men så blir jeg opptatt av måten de viser være på, så jeg får det ikke med meg. Sitter å små-humrer og smiler.

Gjest Ratata
Skrevet

Er dere 80 år, eller? Gamlinger som omtrent aldri er utenfor døra, men får angst og indre uro hvis de ikke får med seg værmeldingen? Se på værmeldingen på nettet da vel.

Det kan se ut til at du tar tråden litt for bokstavelig så da skal jeg ta innlegget ditt bokstavelig. Ja, jeg er en 80 år gammel kvinne som omtrent aldri er utenfor døra men får angst og en indre uro om jeg ikke får med meg værmeldingen.

Da skal jeg kaste ett bokstavelig spørsmål tilbake; Er du en litt sur anonymbruker som ikke helt ser humoren i HI? Det her helt greit det altså :) Kan ikke forlange at alle ser det humoristiske i det.

For et problem. :daane:

Ja. Det er veldig plagsomt. Noen ganger begynner jeg å gråte men jeg pleier som regel å ta meg sammen.

Og så må jeg bare smiiiiiile av det hele :biggrin:

Dere tror ikke det var et snev av humor i dette innlegget da og kanskje ikke var ment å tas så himla seriøst?

Må ta på humorbrillene deres en gang i blandt vettu...

Nåja, man kan ikke forlange at alle skal ha like dårlig humor som meg. Men er det noe som ser ut til å provosere her på KG så er det humor og feel-good-tråder. Nei her skal det helst sutres og kjeftes og smelles. :sinnatagg:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...