Gå til innhold

Gå naken på karnevallet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke dette skjedd altså, men noe jeg bare kom på fra min barndom. Gikk i åttende og det skulle være karneval, men slit med å finne drakt. Da sa faren min at jeg kunne jo gått naken og være Eva. Dette sa han dønn seriøst og så lo han litt og sa at det kom til å bli morsomt. Jeg sa jo at jeg kan jo ikke det og så la han til at jeg kunne jo sette et tapebit over tissen så smålo han litt før han gikk inn på kontoret sitt.

Han tullet jo bare, som egentlig gjorde hele tiden og jeg ente opp med å kle meg ut som en prinsesse, men hva om jeg hadde hørt på han? Hva ville egentlig skjedd da?

Hvis du hadde vært lærer, hva ville du gjort om en eleve kom på karnevallet naken og sa h*n skulle være Adam eller Eva? Hadde du blitt sint og sendt eleven hjem, eller slipper man unna med det meste så lenge det er karneval?

Nå er det ikke mange årene siden jeg gikk ut av ungdomsskolen heller så verden har vel ikke forandret seg så mye.

Anonym poster: 83052764583a9f3de1380464cc07d04d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at folk flest ville funnet det nokså rart om du kom naken.

Anonym poster: f46db11b14b3dfe995f262c9b862ddf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ville blitt sendt hjem igjen og bv kontaktet. Din psykiatriske status sjekket.

Anonym poster: d7d3aa394350c8a13af54a45ea903030

• Liker 6
Skrevet

Tror dette egner seg mest som en spøk, ja :ler:

De fleste lærere ville nok blitt ganske forferdet om en elev kom naken på karnevalet, og begynt med en telefon hjem (nå kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg at en ungdomsskolejente frivillig går naken foran hele klassen, men desto større grunn til å reagere hvis det skjer). ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

pb_046_nudesuits.jpg

Anonym poster: 830267038f56a00d86a553537f6c8390

• Liker 1
Gjest Errata
Skrevet

Du hadde nok blitt sendt hjem, og jeg vil tro du/dine foreldre hadde blitt innkalt til en samtale for å sjekke at det ikke var et rop om help eller noe.

Forøvrig hadde det vært mye morsommere om du sa at du kom i keiserens nye klær :P

• Liker 2
Skrevet

pb_046_nudesuits.jpg

Anonym poster: 830267038f56a00d86a553537f6c8390

Hahaha...jeg dør:)

Skrevet

Hvis du skulle vært naken måtte det vært "naken", altså klær som var trykket/påsydd slik at du så naken ut. Tviler på at det hadde blitt tatt som en spøk om du var naken i ordets forstand

AnonymBruker
Skrevet

På karneval kan du kle deg i hva som helst, bortsett fra å være naken.

Du kan kle deg ut som alt mulig ondsinnet, som Hitler eller Stalin, som terrorist eller bøddel, som heks eller helsesøster, det er helt greit.

Men du kan selvfølgelig ikke være naken.

Det er nemlig greit å være ondskapsfull, ja endog leke med drap og lemlestelse.

Men å være naken, det er farlig det.

Jeg gremmes.

Anonym poster: 9305bf61acfbf60dbe00c77a0f64dbad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...