Elle Melle Skrevet 2. april 2004 #21 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg vil våge å påstå at i ni av ti tilfeller er det ugler i mosen hvis en jente føler trang til å fortelle en opptatt mann at hun vet han er god i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 3. april 2004 #22 Del Skrevet 3. april 2004 jo, men nå var vel ikke det tilfellet her? Hun fortalte at JEG hadde fortalt det, akkurat som en sladresyklubb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 3. april 2004 #23 Del Skrevet 3. april 2004 Ok da. Hun klarte å stille deg i et dårlig lys OG hun fikk fortalt ham at hun vet han er god i sengen. Ikke mye bedre. Jeg hadde passet meg litt hvis jeg var deg. Dessuten TROR han vel ikke mer på henne enn på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 3. april 2004 #24 Del Skrevet 3. april 2004 Enkelt og greit; hun er interessert i typen din, eller i å ha sex med ham. Hun ville bare fortelle ham at hun er der hvis han en gang vil dele sin fantastiske sex med noen andre enn deg... Det kan også være at hun ville fortelle ham at du synes han er fantastisk i senga, slik at han skulle få litt ekstra selvtillit, slik at det igjen gagnet deg... atså, bare være snill mot deg... Og gjest; du er en tosk! Typen er et kjærlig kalle-navn på en man mener man hører sammen med. Typen min = kjæreste min = mannen min jeg tror du blander sammen Tilslagsord: TYPEN Bøyingsform: substantiv hannkjønn, entall, bestemt form Med Oppslagsord: TYPE 1.bestemt art, slag, kategori, utgave, variant (av flere individer, ting, fenomener e l) forskjellige typer ost / skibindinger av den gamle typen / hun er ikke min type, ikke etter min smak 2.om enkeltindivider: en skummel type (fyr) / han er litt av en type (han har særpreg) 3.(avtrykk av) bokstavform støpt i metall el. skåret ut i tre skifte typer i skrivemaskinen / overskriften står med fete typer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1Mann Skrevet 3. april 2004 #25 Del Skrevet 3. april 2004 Hvis hun jeg er sammen med hadde begynt å kalle meg for "typen", hadde jeg alvorlig vurdert om hennes alder er den hun påstår. Jeg vil alldeles ikke være noen "type". Akkurat det har jeg faktisk mange voksne menn med meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 3. april 2004 #26 Del Skrevet 3. april 2004 Enkelt og greit; hun er interessert i typen din, eller i å ha sex med ham. Hun ville bare fortelle ham at hun er der hvis han en gang vil dele sin fantastiske sex med noen andre enn deg... Det kan også være at hun ville fortelle ham at du synes han er fantastisk i senga, slik at han skulle få litt ekstra selvtillit, slik at det igjen gagnet deg... atså, bare være snill mot deg... Sært er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 3. april 2004 #27 Del Skrevet 3. april 2004 Ok da. Hun klarte å stille deg i et dårlig lys OG hun fikk fortalt ham at hun vet han er god i sengen. Ikke mye bedre. Jeg hadde passet meg litt hvis jeg var deg. Dessuten TROR han vel ikke mer på henne enn på deg? Så klart ikke, jeg bare reagerte på hva er dette for en måte å kommunisere på? Forelle tull og tøys for å få igang en samtale hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anyvold Skrevet 3. april 2004 #28 Del Skrevet 3. april 2004 Hvis hun jeg er sammen med hadde begynt å kalle meg for "typen", hadde jeg alvorlig vurdert om hennes alder er den hun påstår. Jeg vil alldeles ikke være noen "type". Akkurat det har jeg faktisk mange voksne menn med meg på. Kan jeg få spørre hva du mener dette ordet betyr? Og har du opplevd noe negativt i livet som har noe med ordet "typen" å gjøre? Er det derfor du ser på det som noe negativt? For hvis du har blitt voldtatt i 2`ern av en gammel mannn fra du var 3 år gammel og han kalte deg "typen min" så kan jeg forstå deg... men ellers, jeg forstår virkelig ikke hva du mener! Gubben er da et mye mer negativt ladet ord enn det typen er? Jeg er 21 og kaller kjæresten min ofte "typen min". Han er 30 og har ingen verdens ting i mot det, og han forstår heller ikke hva du tror "typen" betyr...! Han lurer på hvor gammel du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå