Gjest Pterodactylkake Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Sett at du vet om ei jente, men du har nesten aldri snakka med henne, så sier du til typen at "jaaa vi to snakker om sexen deres hele dagen, wow du må være god" DA JEG ALDRI HAR SNAKKA MED JENTA ENGANG!!! :-x Hvor ligger logikken??? Henge meg ut som en som skryter videre? Fysj makan!
Mossa Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 HÆ? Hvem har sagt hva til hvem? Jeg hengte heller ikke helt med nå!
Gjest Lille Solstråle Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 Jeg hengte heller ikke helt med nå! :klø:
Grooo Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 *lese en gang til* ... ..... ... *riste på hodet* Skjønner ikke.no jeg...
Jellyfish Skrevet 31. mars 2004 #6 Skrevet 31. mars 2004 Godt det ikke bare er meg som ble forvirret! Kan du forklare en gang til? Da er det nemlig godt mulig at jeg er enig med deg!
*Lisa* Skrevet 31. mars 2004 #7 Skrevet 31. mars 2004 Altså, jeg skjønner dette sånn: Sett at du vet om ei jente' date= men du har nesten aldri snakka med henne, så sier du til typen at "jaaa vi to snakker om sexen deres hele dagen, wow du må være god" "Du"= bekjent av Pterodactylkake og typen til Pterodactylkake "Typen" = typen til Pterodactylkake "Henne/Ei jente" = Pterodactylkake Mao: en eller annen jente sier til typen til Kaka at hun og Kaka snakker om "sexen deres hele dagen" og det stemmer ikke. Min slutning: Hun (bekjent av Pterodactylkake og typen til Pterodactylkake) er en dust. Aner ikke. Det er jo bare tåpelig å gjøre sånt... *Lisa*
Gjest Lille Solstråle Skrevet 31. mars 2004 #8 Skrevet 31. mars 2004 Altså, jeg skjønner dette sånn: Min slutning: Lisa er fantastisk god til å analysere forvirrende innlegg!
Suzy Skrevet 1. april 2004 #9 Skrevet 1. april 2004 Dette var da ikke så vanskelig ... Skjønte det jeg Kaka - ta tak i jenta og spør henne hva fanden hun mener med dette. Det er bare tåpelig å spre slikt og helt unødvendig. Hva er hun ute etter? Prøver hun å få oppmerksomheten til typen din og samtidig sverte deg?? :-?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. april 2004 #10 Skrevet 1. april 2004 Nei hun bare røyker hasj hver dag, forbanna vrak. men når du sier det så... hun snakker en del om han... KRIG!!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #11 Skrevet 1. april 2004 Når folk bruker fjortis-begrepet "typen", så kan man vel ikke forlange all verden mht uttrykksevne. Syns Pterodactylkake(puhh...) bør bedømmes deretter av dere voksne, og ikke fleipe så stygt med henne.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 2. april 2004 #12 Skrevet 2. april 2004 Øh hva? Ingen svarte da offensivt til meg her? Slutt å tøyse. Hva bruker du istedenfor typen? Mannen? Prinsen? Gubben? Jeg er ikke gift ennå, så siden jeg ikke er det, er jeg nok en fjortis
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #13 Skrevet 2. april 2004 Øh hva? Ingen svarte da offensivt til meg her? Slutt å tøyse. Hva bruker du istedenfor typen? Mannen? Prinsen? Gubben? Jeg er ikke gift ennå, så siden jeg ikke er det, er jeg nok en fjortis "Typen" er en direkte respektløs måte å betegne sin kjæreste på. Faktisk ganske nedverdigende. Høy fjortisfaktor har forøvrig ingenting med om man er gift eller ikke. Det har med adferd å gjøre. Hvis man ER i tidlige tenår, så gjør det ikke noe om man har fjortis-adferd, det er verre om man oppfører seg som en fjortis etter at tenårene er over.
Suzy Skrevet 2. april 2004 #14 Skrevet 2. april 2004 "Typen" er en direkte respektløs måte å betegne sin kjæreste på. Faktisk ganske nedverdigende. Høy fjortisfaktor har forøvrig ingenting med om man er gift eller ikke. Det har med adferd å gjøre. Hvis man ER i tidlige tenår, så gjør det ikke noe om man har fjortis-adferd, det er verre om man oppfører seg som en fjortis etter at tenårene er over. Jøsses! :o Hva er ditt problem da? Kaka må da få omtale kjæresten sin akkurat som hun vil... Det var vel ikke pointet i denne tråden? Stå på og hev deg over henne Kaka! (øh.. hun som spredde tulliball om deg altså - ikke gjesten over (ja, ja.. hun også forresten.. ))
Gjest Madley Skrevet 2. april 2004 #15 Skrevet 2. april 2004 "Typen" er en direkte respektløs måte å betegne sin kjæreste på. Faktisk ganske nedverdigende. Høy fjortisfaktor har forøvrig ingenting med om man er gift eller ikke. Det har med adferd å gjøre. Hvis man ER i tidlige tenår, så gjør det ikke noe om man har fjortis-adferd, det er verre om man oppfører seg som en fjortis etter at tenårene er over. Jeg tror du må gå å legge deg igjen, for du har helt klart stått opp med feil fot først..jøye meg... Jeg sier samboeren min, dama mi, kjæresten min og kjærringa om hverandre i en salig blanding og ingen ville drømme om å tro at det var nedverdigende. Og om de gjør det, så er det deres problem og ikke mitt...Ok kjærringa er litt på kanten, men det sies med humor og kjærlighet da..
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #16 Skrevet 2. april 2004 Samboer, kjerring, gubben, kjæresten osv er ikke nedverdigende og respektløst. Det er derimot begrepet "typen".
Gjest Pterodactylkake Skrevet 2. april 2004 #17 Skrevet 2. april 2004 Å jeg må minne TYPEN min på å slå seg selv, siden han sier til tider "jeg er typen henne" fy og skam, det får være måte på hvor nedverdigende han skal behandle seg selv!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #18 Skrevet 2. april 2004 Begrepet typen min er vel ikke akkurat nedverdigende, men veldig barnslig. Derfor hører man vel sjelden at voksne sier det. Det tilhører liksom fjortissene's språk.
Mossa Skrevet 2. april 2004 #19 Skrevet 2. april 2004 Begrepet typen min er vel ikke akkurat nedverdigende' date=' men veldig barnslig. Derfor hører man vel sjelden at voksne sier det. Det tilhører liksom fjortissene's språk.[/quote'] Og det har du bestemt skal gjelde alle over 14?? Og hva har det med innlegget å gjøre?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 2. april 2004 #20 Skrevet 2. april 2004 Husk fjortis er en tilstand, ikke en alder min bror på 30 er også da en fjortis sært, men dog...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå