Barbie Skrevet 5. juni 2002 #1 Skrevet 5. juni 2002 Hei. Jeg har lyst til å lage min egen bukett til den store dagen og lurer på hva jeg eventuelt skal ha blomstene i under vielsen og fotograferingen? Hva heter det som ferdige buketter kommer i,og er disse og få kjøpt hos en blomsterforhandler?
Engel Skrevet 6. juni 2002 #2 Skrevet 6. juni 2002 Det er vanligvis forloveren din som holder buketten for deg under vielsen, og ofte også hun som hjelper til med sånt under fotograferingen. Jeg har også lyst på å lage min egen bukett, men vet ikke om jeg bare skal gjøre det enkelt med noen få langstilkede blomster eller om jeg skal lage en "tradisjonell" brudebukett. Går ut i fra at det du spør om er det "håndtaket" eller det de setter blomstene i? vet ikke hva det heter, men går ut i fra at det bør være mulig å få kjøpt det i en blomsterforretning. _________________ Engel1212[ Dette Innlegg er endret av: Engel den 2002-06-06 08:43 ]
Havfruen Skrevet 6. juni 2002 #3 Skrevet 6. juni 2002 Jeg forsøkte å få tak i en sånn holder til brudepikebukettene som jeg lagde selv. Klarte i alle fall ikke det i Oslo.. Men det er mulig at du kan få kjøpt det hos blomsterforhandlere i "distriktet". Til brudepikebukettene bandt jeg sammen blomstene med en gummistrikk, tok litt papir og plast før jeg surra silkebånd rundt. Festa båndene godt med limpistol. Jeg brukte liljekonvall og orkideer i bukettene. De ble i alle fall NYDELIGE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå