Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen har tips til hvordan jeg kan bli flinkere til å mingle og snakke med folk jeg ikke nødvendigvis kjenner så godt i store forsamlinger? Det hender jeg har lyst til å delta på arrangement der jeg ikke er sikker på om jeg kjenner noen godt fra før eller at det kan bli vanskelig. Jeg går aldri opp til folk og begynner å snakke hvis jeg ikke er trygg på vedkommende. Skulle også gjerne blitt litt mer åpen og imøtekommende slik at folk husker meg, har lyst til å snakke med meg og kanskje til og med invitere meg på kaffe el. Eller at jeg kan invitere med! Jeg er egentlig ikke sjenert, bare ekstremt selvbevisst og har litt dårlig selvbilde.

Ønsker med andre ord å bli kjent med flere mennesker og lage meg et nettverk.

Anonym poster: 2c06e303793ae6bdd9e43cb90dc61e49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Anonym poster: 2c06e303793ae6bdd9e43cb90dc61e49

Skrevet (endret)

Her er det nesten bare trening som hjelper. Øyekontakt generelt er viktig. Både for å starte samtalen, og også for å vise at du gir personen du snakker med oppmerksomheten din. Da blir du tatt mer seriøst. Om samtalen ikke flyter fra første sekund er ikke så viktig da.

Har du hatt øyekontakt med noen, men ikke snakket med de, er det også lettere på et senere tidspunkt å starte en samtale med de.

Mao., omtrent akkurat som sjekking :icon_lol:

Endret av Sommee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...