Gå til innhold

Hva er så spesielt med Bieber?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skjønner det ikke.

http://www.hitra-froya.no/incoming/article7277499.ece/ALTERNATES/w980-default/Alexandra+og+Justin+Bieber.jpg

For meg ser han ikke spesielt kjekk ut i det hele tatt. Og solbriller inne er bare... sært. Det er vel bare det at han er kjendis og stinn av gryn som gjør han populær. Alle jenter vil ha han fordi alle jenter vil ha han. Flokkdyrmentaliteten.

Anonym poster: bbcd75145d97abaf8f80079515889ca0

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jenter har en mindre hjerne enn oss menn. En halv kilo mindre faktisk. Det betyr at de også er en god del dummere enn vi er. Så ikke så rart at de ikke klarer å være rasjonelle men styres så ekstremt av følelser. De kan ikke noe for det, de er bare skapt sånn.

Anonym poster: bb51dd2b215ee2e2aeb3edc98c57e537

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner lar seg i større grad styre av reptildelen av hjernen og gidder sjeldent reflektere over egen væremåte eller atferd.

Å underkaste seg selv, - finnes det noe morsommere for kvinner? Være en i mengden for å en av tjuetusen som alle ønsker seg den samme forelskelsen?

Hender det at kvinner går litt inn i seg selv og spør, - hvorfor gjør jeg dette her? Hvorfor elsker jeg underkastelse så mye? Hvorfor blir jeg så lett besatt? Hvem er det som egentlig styrer mine lyster? Hvorfor lar jeg meg så lett påvirkes til å brunste på en jeg aldri har møtt og som mange andre også er lystne på? Er jeg egentlig herre over mine egne tanker?

- jeg hadde stilt meg selv alle disse spørsmålene og ikke gitt meg før jeg fikk veloverveide svar fra meg selv. Men denslags selvrefleksjon er jo selvsagt helt fremmed for de aller fleste kvinner.

Det er jo derfor de er kvinner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner er underdanige

Anonym poster: 87d8b0db2d35c4578e785cd0781f58c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange voksne menn her som føler at maskuliniteten sin er truet av en guttunge som ikke er tørr bak øra enda.. :fnise: Og dere skjuler det bak påtatt kvinnefiendtlighet. Clever, INGEN som gjennomskuer dere, helt sant!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folkens, hold dere til temaet! Jeg håler det kommer noen gode svar her etterhvert. Jeg forstår heller ikke hva som er såå spesielt med en gutt?

Anonym poster: d937ee7710e485e7d197d1cb771a6fa9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi han er uoppnålig. Man vil alltid ha det man ikke kan få. I tillegg er han jo en pen gutt som vet hvordan å holde på fansen.

Unge jenter påvirker vell hverandre en del og, så hvis to stk i jentegjengen er fan, så blir resten av gjengen det og. En fjær blir til ti høns- er det ikke sånn? Og det er jo ikke akkurat bare EN fjær i verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke mer spesiell enn elvis, beatles, michael J eller 1000 vis av andre popstjerner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange voksne menn her som føler at maskuliniteten sin er truet av en guttunge som ikke er tørr bak øra enda..

Finnes ikke det spor av maskulinitet i fyren til å true noen som helst. Han er vokst opp med en alenemor. Det forklarer alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke det spor av maskulinitet i fyren til å true noen som helst. Han er vokst opp med en alenemor. Det forklarer alt.

Ja det er sant, menn som vokser opp uten far er nesten for kvinner å regne..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er i hvert fall ødelagte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er vel ikke han det er noe spesielt med, men han brukes som et slags middel for å få solgt et produkt. Han er markedsført bra og alle de unge jentenes behov for å være med på "det som skjer", få tilhørighet i jevnaldergruppen, og påvirkning fra andre gjør at det baller på seg og tar av.

Det at man også i dag har masse sosiale medier som f.eks instagram hvor disse jentene føler at de kommer ekstra nær denne helten og han til og med svarer de der osv gjør jo også sitt for at de føler seg "nærmere" han enn de er og får et eller annet obskurt forvridd håp om at de er ekstra spesiell? :P

Anonym poster: f35f29ed90ac42b59ec403d1c3085101

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også han ser veldig gay ut. Med de øredobbene og sminke i ansiktet. Ikke mye mann! Dette er en mann.

http://images.elephantjournal.com/wp-content/uploads/2011/03/bradpitttroy.jpg

Anonym poster: bbcd75145d97abaf8f80079515889ca0

HAHA!

Det der er ihvertfall ingen mann!, menn har faen ikke langt blondt og krøllete hår!!!

Dette er en mann

lumberjack-tree.jpg

Endret av Bud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Små jenter liker han fordi han er talentfull, er søt og snakker direkte med fansen.

Anonym poster: 49e3abefadf39ec844b43e6173d61582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke noe spesielt med han, egentlig - han har bare blitt en superstjerne. Flere som har gjort det før han, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er vel ikke meningen at voksne mennesker skal skjønne hva "greia" med Bieber er. La å barna ha dette i fred, uten at vi skal forstå det ihjel. Det blir da folk av belieberne også skal du se.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

HAHA!

Det der er ihvertfall ingen mann!, menn har faen ikke langt blondt og krøllete hår!!!

Dette er en mann

lumberjack-tree.jpg

Det der er ikke en mann. Det er en tegning.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...