Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har du blitt dumpa?

Hva gjorde du etterpå?

Hvordan har du dumpa andre?

:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Snoken-
Skrevet

1. Aldri blitt dumpa

2. Har blitt enige om gjøre det slutt.

3. Hang for det meste med venner og flørtet med jenter.

Skrevet

På SMS :( det var ikke gøy!

Skrevet

Ble dumpa over SMS. Så kom hun noen uker senere å ville ha meg tilbake. Jeg gikk med på det. Noen måneder senere ble jeg dumpa over SMS igjen. :fnise: Har ikke dumpa noen selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og exen var sammen i 3 år. Fikk vite at han hadde ei dame på besøk den helgen jeg jobbet. Prøvde å ringe, ingen tok tlf. Sendte melding om "Jeg vet du har ei jente på besøk. Du trenger ikke skjule det lenger". Fikk bare til svar "Jeg gjør det slutt. Setter tinga dine utenfor". Etter det fikk jeg ikke kontakt med han mer uansett hvor mye jeg ringte og sendte sms. Så ja, ble dumpa via SMS gitt. Latterlig, tragiskt og den mest deprimerende perioden i mitt liv. (Han lånte forresten hesten min uten å spørre meg - for å dra på en romantisk ridetur med kjerringa).

Anonym poster: fe5aa1932d4110e6c06de4d69ae78c9e

AnonymBruker
Skrevet

1.

Jeg ble dumpe etter at vi hadde hatt sex. Han ringte meg og sa at han ikke var klar for noe forhold.

2.

Jeg klarte ikke svare på da og sa bare "ja" og "ok", og gråt da vi la på røret. Følte meg sååå utnyttet...

3.

Jeg har aldri dumpet noen selv - er ingen guttemagnet akkurat....

Anonym poster: 9012fc3f792b1f8d2133884d13388397

AnonymBruker
Skrevet

-Har ikke blitt dumpa

-Jeg gjorde vel det jeg gjør til vanlig

-Jeg dumpa han jeg datet i 1 måned ved å snakke med han om at han var en fin fyr, men at jeg ikke følte at jeg ville inn i noe forhold med han. Sa også mye annet, og han tok det veldig bra.

1 måned etterpå møtte jeg en fantastisk mann som jeg fortsatt er sammen med :dagens-rose:

Anonym poster: a8529ebd9c530fdd30c98bafad6c73d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri blitt dumpa (regner med vi snakker forhold her og ikke flørter etc)

Jeg har selv dumpet to menn. Jeg hadde en lang samtale med dem i begge tilfellene, og prøvde å såre dem minst mulig. Vi er fortsatt gode venner.

Anonym poster: 8b3f9a4a85a7299a4dbf16e8031a8570

Skrevet

^ Hva sa du til dem da?

AnonymBruker
Skrevet

^ Hva sa du til dem da?

Husker jo ikke alt da, men at følelsene mine ikke var de samme, at jeg var glad i dem som venner, men ikke følte det riktig at vi var kjærester, at jeg ikke så noen fremtid med dem etc. Det var jo sannheten.

Anonym poster: 8b3f9a4a85a7299a4dbf16e8031a8570

Gjest Danzig
Skrevet

Nettop dumpet.

Kjærester i 7 måneder, gjør og opplever mye gøy, begge er fornøyde med sexlivet, planer legges. Det er godt å ha det sånn, føle at jeg etter et langt og tung ekteskap har funnet ei som virkelig betyr noe for meg, og som jeg er villig til å gjøre nesten alt for. Hun forteller at det er gjensidig.

Så, i løpet av et par uker forandres alt. Hun blir taus og mutt. Vi snakker om hva som er galt, og hun forteller meg at hun (barnløs 42) kan bo sammen med en som meg (med 13-åring hjemme annenhver uke), fordi hun tror ikke hun kan bo i hus med en tenåring HUN TROR men VET ikke. Det er uaktuelt å forsøke, sier hun. Vel, jeg kan bare konkludere med at hun ikke var villig til å gjøre mye for dette forholdet. Skuffende, men samtidig godt å ikke bli etablert med en slik personlighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...