Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet å bry meg. Hele livet mitt har vært vanskelig og hardt, og jeg har gitt opp nå... Samtidig har jeg blitt mer takknemlig over det lille jeg har.

Jeg leier en billig men koslig, liten leilighet og har fått et piano.

Det er ikke så farlig om jeg ikke får:

-kjæreste, samboer eller blir gift.

-barn.

-kjøpt meg bolig

-en god utdannelse

-en god jobb

Det viktigste er jo å ha:

-rent vann og mat

-tak over hodet

-varme

-god søvn

-trygghet

-evnen til å se gleden i småting

Anonym poster: a412525b21013f7201b23d5f52153e46

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

-og en jobb man trives i selvsagt!

Angående pianoet, så spiller jeg på det så ofte jeg kan. Det gir meg glede og jeg koser meg stort.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo fint ut. Du er takknemlig for de små tingene i livet, og det burde flere av oss sette pris på.

Men er du mann eller kvinne? Om du ønsker deg en mann så er det en mulighet for å bruke datingnettsider. Var sånn jeg fant min. :)

Anonym poster: ee3f99a60953e59c1aa92658d410f772

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er heldig som har piano. Det ønsker jeg meg!

Anonym poster: bc236809a1c39fb6a1d54206d3a8724c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo fint ut. Du er takknemlig for de små tingene i livet, og det burde flere av oss sette pris på.

Men er du mann eller kvinne? Om du ønsker deg en mann så er det en mulighet for å bruke datingnettsider. Var sånn jeg fant min. :)

Jeg er dame, ung dame ;)

Jeg vet ikke om jeg ønsker meg en mann, har jo alt jeg trenger selv. Men jeg kan selvfølgelig bli litt ensom innimellom, og da hadde det vært fint med en venn.

Vet ikke om jeg passer sammen med noen...og sånne datingsider virker litt skummelt.

AnonymBruker
Skrevet

Du er heldig som har piano. Det ønsker jeg meg!

Anonym poster: bc236809a1c39fb6a1d54206d3a8724c

Ja, men noen av tangentene er lit falske, men spiller på det likevel. Er jo heldig som har et piano.

Om jeg får råd skal jeg stemme pianoet, men jeg har ganske så godt gehør så kanskje jeg kan prøve å stemme det selv.

Det er mange som nærmest gir bort pianoer på finn, men de er ofte ustemte...

AnonymBruker
Skrevet

Du kan spørre legen din om du kan få frisklivsresept, trening med andre. Det koster ikke stort i måneden, 100 kr kanskje. Ønsker meg piano :-)

Anonym poster: 72461ac5326b091aacab16563c7a224c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men nettdating er jo bare tull. Fulle av umoralske menn som bare stikker av dersom det viser seg at du ikke ser ut som en glamourmodell.

Anonym poster: 11e3dc3c1e569db652726004e439e05f

AnonymBruker
Skrevet

Er det mann, barn utdannelse og jobb du har gitt opp? Da skjønner jeg ikke hvorfor.

jeg har hatt et svært hardt liv jeg også, men jeg fortsatte å kjempe og nå ser jeg endelig resultatene av mange års knallhard jobbing.

Vil du gi opp er det ditt valg, men det er ingen grunn til å sette seg ned og tenke at nå gidder jeg ikke anstrenge meg mer. Du har jo ikke levet halvparten av et normalt liv engang, og så skal du gi opp?

Anonym poster: ddc2c6a6e364a49c0cf785b205d56f77

Skrevet

Sånn som jeg leser det har du ikke gitt opp livet, du har gitt opp standard A4 livet (høy utdannelse, mann, barn, volvo og hund). Er dette et liv du alltid har ønsket deg innerst inne? Eller er det noe du ville ha fordi alle andre jobber mot dette målet?

Det er ingen automatikk i at en blir lykkelig over å søke standard A4-livet, selv ikke om en kommer i mål med alle de punktene du listet opp, faktisk så hører en jo mer og mer om depresjoner og psykiske lidelser i det moderne samfunn der alle har så mye. Jeg tror at alt for mange sliter seg ut når de streber etter et liv de får trykt nedover trynet sitt gjennom media som de kansje ikke selv ønsker? men samfunnet "forventer" at en lever sånn.

Denne setningen er et prakteksempel på hva jeg mener.

Du har jo ikke levet halvparten av et normalt liv engang, og så skal du gi opp?

Anonym poster: ddc2c6a6e364a49c0cf785b205d56f77

Det er mange mennesker som er ulykkelige i et "normalt liv" og grunnen til at noen må strebe mer enn andre for å få det "normale" livet er gjerne att de i utganspunktet ikke passer for det.

Syntes TS har en sunn holdning når det kommer til å fokusere på hva som er viktig. Vi har friskt vann, tak over hodet og mat. Det størte problemet i vårt luksus samfunn er at det er paria å ikke være som alle andre. Min filosofi er å hele tiden finne ut hva jeg ønsker eller vil oppnå (og ikke hva jeg tror jeg ønsker fordi alle andre ønsker det) og så jobbe mot det, samtidig som at jeg fokuserer på det jeg har, framfor å fokusere på det jeg ønsker meg.

Skrevet

Jeg var lenge alene med barna mine... mange år.. og særlig de siste årene savnet jeg veldig en kjæreste. Det fikk jeg heldigvis etter hvert. Og jeg føler at livet mitt er mye mer helt nå. Så for meg er mennesker veldig viktig, og nære relasjoner. Dette synes ikke jeg at venner kan dekke. Så nå har jeg det bra!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men nettdating er jo bare tull. Fulle av umoralske menn som bare stikker av dersom det viser seg at du ikke ser ut som en glamourmodell.

Anonym poster: 11e3dc3c1e569db652726004e439e05f

Jeg møtte mannen min på første forsøk. Hadde ikke møtt noen fra datingnettside før og det klaffa med en gang. Så TS kan være like heldig som det jeg var. Er vel noe sånt som 500.000 av nordmenn som er på datingnettsider, så jeg tror ikke at alle av dem er umoralsk og kun går etter utseendet. ;)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Estrella, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...