Stinaaa Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Fikk duo vippelim i posten og må si jeg er veldig skuffet! Følgte anvisningen til punkt og prikke og de ville ikke sitte på meg! Ventet 30 sek-1 min før jeg påførte dem. Gjør jeg noe galt? Har ikke øyekrem på så skjønner ikke hvorfor.. Det endte med at vippene løsnet i endene og jeg måtte ta mer lim på etterhvert. Noe som ikke gikk så greit da jeg fikk limen i øynene:S Gjør jeg noe galt, eller er dette "vidunderproduktet" oppskrytt??
Armitage Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Fikk duo vippelim i posten og må si jeg er veldig skuffet! Følgte anvisningen til punkt og prikke og de ville ikke sitte på meg! Ventet 30 sek-1 min før jeg påførte dem. Gjør jeg noe galt? Har ikke øyekrem på så skjønner ikke hvorfor.. Det endte med at vippene løsnet i endene og jeg måtte ta mer lim på etterhvert. Noe som ikke gikk så greit da jeg fikk limen i øynene:S Gjør jeg noe galt, eller er dette "vidunderproduktet" oppskrytt?? Det handler om øvelse. Kan ikke forvente å få det til med en gang. Jeg måtte gjøre det mye før jeg fikk det til perfekt. Jeg venter også litt lengre og påfører litt mer lim på endene. Jeg fester vippene på lokket på midten først og så venter jeg litt og tar en pinsett og dytter på endene. Det beste er å forsøke å holde lokket i ro når man gjør dette. Blunker man mye så bare løsner de om limet er for vått enda. Pass på at lokket er helt tørt også. Om det er blitt vått med øyevæske så sitter ikke limet.
Stinaaa Skrevet 18. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2013 Jeg har påført falske øyevipper før med den limen som følger med, og har fått litt øvelse der. gjør akkurat som du beskriver. Øyet var helt tørt, så jeg skjønner ingenting:/ Bestilte ifra makestyle, og regner med at dette er en pålitelig nettbutikk som selger ekte vare og produkter som ikke har gått ut på dato? En ting jeg reagerte litt på (jeg er veldig paranoid når det kommer til sånne ting da) Det så ut som at "flasken" var litt klemt på også var den ikke forseglet. Bare en vanlig kork som man kan ta av og på. Men det er kanskje sånn det er?
Pequena Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Jeg har aldri hatt problemer med duo vippelim! Bruker å sette vippene på etter 15-30 sekunder slik at jeg kan plassere dem skikkelig før det stivner. Har rikelig mengde med lim på sånn just in case! Veldig viktig at du forsikrer deg om at de faktisk sitter fast inntil øyelokket også... er tider der jeg ikke har fått kantene skikkelig limt på!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Jeg har opplevd det samme, og har gitt opp alt som heter løsvipper og vippelim. Har heldigvis naturlig lange øyevipper, så det er ikke akkurat noen krise. Som nevnt, øvelse gjør mester. Ikke gi opp, prøv og prøv - helt til det går! Anonym poster: 46cf035a0886deea2cb25493df0549e6
Stinaaa Skrevet 22. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2013 Takl for svar:) Funket bedre når jeg fikk kjøpt noe. Andre vipper som var lettere å ha med å gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå