Gå til innhold

MacBook laderen min er kokheit og nekter å lade.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har laderen til min kjære MacBook vært kjemperar. Plutselig slutter den å lade, jeg tar laderen ut og etter en stund funker den igjen. SKulle gjøre det samme nå i sted, da jeg plutselig fant ut at laderen var kokheit... Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Og kan jeg eventuelt fra ned på Eplehuset å be om å få en ny?

Anonym poster: b027d18f662a038bbf2d64ad5524de61

Videoannonse
Annonse
Gjest LogLady
Skrevet

Ladern min har også begynt å koke.. Den lader, though. Jeg ville gått til Eplehuset med laderen og hørt. Kan jo hende du kan reklamere på den, ta med kvittering om du har :)

Så kan du se på batteri-ikonet om det står "batteri til service", for da kan det være batteriet som begynner å streike. Evt ta med den også til Eplehuset.

Skrevet

Jeg har hatt Mac i endel år, og måtte sendt inn flere ladere. De sa at det er en svakhet som gjør det. Stikk innom Eplehuset så får du en ny hvis ikke garantien er gått ut:)

Gjest LogLady
Skrevet

Jeg har hatt Mac i endel år, og måtte sendt inn flere ladere. De sa at det er en svakhet som gjør det. Stikk innom Eplehuset så får du en ny hvis ikke garantien er gått ut:)

Husker du hvor lang garantitid det er på de?

Skrevet

Husker du hvor lang garantitid det er på de?

Husker dessverre ikke det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...