AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Har kost meg litt med en fyr i noen uker nå. For rundt 3 uker siden, dabba kontakten av. Kan godt være det var like mye min feil og men, vi har inngått en avtale om at vi skal si ifra om vi møter noen. Siden vi ikke har snakket noe særlig på 3 uker, lurer jeg på om jeg forsatt skal si ifra, eller om det ikke er vits siden vi ikke har snakket noe særlig? Blir det feil å spørre han om dette var en slags avslutning, eller er det en slags selvfølge? - Jente 24 Anonym poster: 3a6325d446dfd6a14503c857b27f23d5
Bluegreen Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Har kost meg litt med en fyr i noen uker nå. For rundt 3 uker siden, dabba kontakten av. Kan godt være det var like mye min feil og men, vi har inngått en avtale om at vi skal si ifra om vi møter noen. Siden vi ikke har snakket noe særlig på 3 uker, lurer jeg på om jeg forsatt skal si ifra, eller om det ikke er vits siden vi ikke har snakket noe særlig? Blir det feil å spørre han om dette var en slags avslutning, eller er det en slags selvfølge? - Jente 24 Anonym poster: 3a6325d446dfd6a14503c857b27f23d5 Synes ikke det er unaturlig å spørre om dere er ferdige med hverandre, når dere har avtalt å si fra om dere møter noen andre. Vet ikke hva du legger i "dabbet av", men hvis dere nesten ikke har snakket på tre uker ville jeg antatt at han ikke er så interessert. Men ta kontakt, så får du jo svar på det gjennom hva og når han svarer
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Synes ikke det er unaturlig å spørre om dere er ferdige med hverandre, når dere har avtalt å si fra om dere møter noen andre. Vet ikke hva du legger i "dabbet av", men hvis dere nesten ikke har snakket på tre uker ville jeg antatt at han ikke er så interessert. Men ta kontakt, så får du jo svar på det gjennom hva og når han svarer Takk for raskt svar:-) Nei, er kanskje ikke så unaturlig. Med dabbet av så mener jeg at vi ikke har snakka eller møtt hverandre noe særlig. Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg jeg, er det som gjør det så vanskelig. Anonym poster: 3a6325d446dfd6a14503c857b27f23d5
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Noen ganger er handlinger nok til å gi svar, som det mest sannsynlig er i dette tilfellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå