Gå til innhold

Mellommåltider, snacks og lunsj, alle forslag mottas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Av diverse grunner er jeg lite begavet innen matlagingens verden, men har i det siste fått fornyet interessen noe. Men bare når det kommer til middag.

Frokost og alle andre måltider består av frokostblanding eller brødskive.

Så har noen noen tips? Alle forslag mottas med takk! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når du går i matbutikken kan du kjøpe en ny ting du ikke har smakt hver gang. Ny frukt eller grønnsak til maten eller som lite mellommåltid. Prøvd cottage cheese? Hva med nøtter? Finnes forskjellige nøtter om du ikke har allergi. Hva med å lage smoothie med forskjellig frossen bær? Og så kan du ta litt frokostblanding i.

Endret av Bø65
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i gresk yoghurt med hakkede nøtter, du kan gjerne steke de lett i panna eller i stekeovnen. Knekkebrød, frukt, grønnsaker, smoothie, cottage cheese med nøtter eller noe annet godt, bær med vaniljekesam.. :)

Anonym poster: c12b9239bcd898400ec86860e36b3aa1

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Av diverse grunner er jeg lite begavet innen matlagingens verden, men har i det siste fått fornyet interessen noe. Men bare når det kommer til middag.

Frokost og alle andre måltider består av frokostblanding eller brødskive.

Så har noen noen tips? Alle forslag mottas med takk! :laugh:

-Bananpannekaker (en banan+ett egg - stekes)

-Sandwich. Feks med bacon, avokado, tomat og salat og så steke i panna. Eller enhver annen kombo du kan tenke deg.

-Dryss olivenolje over brød som har blitt littegranne hardt og putt det i ovnen noen minutt. Kan også gni en fedd hvitløk over. Funker best på godt fransk brød. :wow:

-Kokt egg og salt oppskjært på skiva.

-Smootie. Feks mango og melk er godt.

-Appelsin i skiver (på tvers av båtene) med kanel

-Pærer kokt i vann med kanel, koriander, nellik og litt honning. (Kan funke som dessert eller over is også)

-Avokado med balsamicoeddik. Spis med skje rett fra skallet. Superenkelt, og kjempegodt!

Noen av mine go-to oppskrifter. (Ble sulten nå..)

Anonym poster: 9db0d372557791f51e949d194650c664

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...