Ejlis Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Hei! Vi har en ganske stor stue der alle veggene er i cafe latte, tenker nå å male en fondvegg/del av stua. De fargene jeg har sett på er marrakech og muskat(nøtt). Eller har dere andre forslag til farger som kan passe med cafe latte? De fargene jeg har ellers er grå, beige, hvit og lavendel/dus lilla. Men tro det kunne gjort seg med en farge til. Da heller jeg mest mot grønn (mosegrønn) eller blå. Hva tenker dere om de forskjellige fargene, hva passer og ikke? Trenger litt innspill :-)
hagegnom Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Jeg har marrakesh i hele stua, eller nesten ihvertfall. Er et par vegger jeg ikke har byttet enda(må byttes før de kan males) og på de veggene er det lys toscana. Synes ikke de to fargene går så godt sammen egentlig. Men mulig latte passer litt bedre, den er vel kanskje litt mindre gul? Finnes det noen malebutikker som tilbyr litt større, ferdigmalte prøver? Ville ihvertfall tatt med en hjem, og sett om den matcher fargen du allerede har. Jeg har forresten blå sofa, det funker bra! :-) (Den er ikke knallblå, altså)
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Mal hele stua, caffe latte må være verdens styggeste farge. Ingenting matcher grusomt. Anonym poster: 2e5163197346ebe31aafe686c4e54b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå