Gå til innhold

Kan jeg hindre folk i å se at jeg har bursdag på Facebook

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg blir alltid utslitt av alle gratulasjonene på facebook og alle jeg ikke får takket eller liket fordi jeg ikke har datatilgang den dagen som blir sure i etterkant.

Finnes det en måte å hindre folk i å se at jeg har bursdag? Har satt på at "only me" kan poste på timelinen min, betyr det at andre ikke vil kunne skrive gratulerer med dagen på wallen min? Det hjelper jo litt...

Beklager sært innlegg, takker for alle svar :)

Anonym poster: f1b4239cdf5d508ab8bc61195065fcd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Gå inn på profilen din, velg "om", trykk rediger ved basisinformasjon og rett ved fødselsdato kan du velge hvem som kan se bursdagen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp. Gå inn på profilen din, velg "om", trykk rediger ved basisinformasjon og rett ved fødselsdato kan du velge hvem som kan se bursdagen din.

Tusen takk! Nå gikk jeg inn og gjorde det du ba om. Jeg har faktisk stilt inn på "Who can se your birthday?" - "Only me" men betyr det at når jeg har bursdag så vil ikke andre få det i birthday-oversikten sin? Er du sikker? Det er jo isåfall supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Nå gikk jeg inn og gjorde det du ba om. Jeg har faktisk stilt inn på "Who can se your birthday?" - "Only me" men betyr det at når jeg har bursdag så vil ikke andre få det i birthday-oversikten sin? Er du sikker? Det er jo isåfall supert!

Ja, det skal bety at ingen andre får se når du har bursdag. Du kan jo sjekke ved å se på profilen din slik som ukjente eller venner får se den, for sikkerhets skyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...