Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei jeg er en gutt, som lurer på noen...

Har vært singel veldig lenge nå, og er egentlig klar for å få meg et forhold igjen, men hvor skal jeg finne ei søt og sjarmerende jente? Kan jo si at jeg av utseende ganske normal ca 190 lang, og veier rundt 87 kg. Kunne vel kanskje trengt å gå ned noen kg men....

Jeg har møtt på noen jenter i det siste, blir bare et par date, så er jeg ikke så veldig interessant lenger. Har mange ganger hørt at jeg er moro, snill, omtenksom, behagelig å være med, ærlig, ikke minst flink til å lage mat ;)

Så tilbake til mitt spørsmål hva mer skal til for at dere jenter eventuellt skulle velge en gutt som meg????

Ble ikke den beste formuleringen dette, men satser på at dere skjønner hva jeg mener.

Ha en fin dag videre

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Skal til og skal til....

Det finnes mange hyggelige, snille og pene menn/gutter, men man forelsker seg allikevel ikke i dem alle sammen selv om man fikk sjansen.

Du må nok bare fortsette å date til det klaffer med en til slutt...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er komplett umulig å si om noen ville velge en gutt som deg eller ikke uten å ha møtt deg. Den infoen du ramser opp kan stemme på 1000 vis av gutter om ikke enda mer.

Det eneste jeg kan si er at du får ta deg en tur ut på byen å se hva som finnes der. Kanskje se etter noe som du først ikke hadde lagt merke til, for å bryte litt mønsteret du nå har kommet inn i. Det vi si at du liker en jente med en gang, men mister interessen etter noen dater. Så nå tar du kontakt med en jente du kanskje ikke er interessert i med en gang, og gir henne en mulighet. Kanskje du da finner lykken :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Han skrev ikke at HAN mistet interessen etter et par dater, han skrev at HAN ikke var INTERESSANT lenger etter noen få dater. Big difference

Gjest Madam Felle
Skrevet

:oops: Ups, Madammen må lære seg å lese.

Da ble det jo noe helt annet med en gang, men samtidig kan du fortsatt bruke rådet jeg ga tidligere. Kanskje du rett og slett ser på "feile" jenter for deg, og må åpne øynene for andre typer.

Gjest Maylove
Skrevet

Jeg har et ord.. SJARM!

Min erfaring er at vekt og alt det der har svært lite og si om mannen har sjarm! Jeg synes alt for mange er dårlige til å flørte, og flørt er viktig. Det er en kjent greie dette her med at jenter gjerne vil ha snille og allrighte gutter, men blir de for søte og snille så blir det nesten litt kjedelig i lengden.. Menn som bruker instinktene sine litt og er litt "jeger" tror jeg har lettere for å holde på damenes interesse, selv om det selvfølgelig sikkert er forskjeller her også.

Personlig foretrekker jeg menn som er det du beskriver deg selv som, men han må på ingen måte være en tøffelhelt eller bære meg rundt på en pidestall e.l. Jeg tror jeg snakker for flere når jeg sier at vi jenter er litt vanskelige her, fordi vi egentlig vil ha litt i pose og sekk.. men i bunn og grunn ønsker vi snille menn - bare de ikke blir for snille.. skjønner? ;)

Vær litt MANN og flørt! Ingenting er mer tiltrekkende hos en mann enn når han vet å bruke øynene til mer enn å se med. Det var nå min mening i allefall :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje du møter feil type jenter?

Hvis du er av kvalitetstypen som er kjekk, grei, kan lage mat (noe vi liker), trener, er fornøyd med deg selv i jobb/studier og ellers, og er fornøyd med livet ditt generelt, hvis du møter jenter som er endel yngre enn deg er det muligens feil?

Jeg har sett endel kamerater av meg gjøre den feilen...de møter yngre jenter på byen, so ikke er modne og på samme "nivå" som dem selv. Det er dømt til å mislykkes hvis man er ute etter et lengre forhold.

Hva om du siktet inn på jenter som har interesser i samme retning som deg? Utesteder med jenter på samme alder som deg selv?

Jeg er singel selv og ønsker en ny kjæreste, men jeg tenker ikke "hva er galt med meg" siden jeg ikke høre mer fra dem. Jeg tenker heller at "de er ikke bra nok for meg, i og med at de ikke ser selv hva for slags kvalitetsjente jeg faktisk er. Synd for dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min erfaring sålangt kan destilleres ned til "snill selger ikke".

Er "snill" blant de første frasene hun kommer på når hun beskriver deg til venninnene, kommer du sannsynligvis aldri forbi vennestadiet.

Derimot er det svært interessant å se hva som skjer, når jenta som ikke er filla interessert i "snille deg" plutselig får oppleve deg som en ufølsom, macho drittsekk.....

Håper fremdeles at det finnes en del jenter som faktisk liker snille gutter. Men har faktisk møtt.......ummm......INGEN på de siste tredve årene.

Skrevet

Humor! Det sjarmerer i alle fall meg! :-) Ingenting bedre enn noen som får meg til å le... Tenk positivt.

Samtidig er det viktig å finne en balansegang mellom det å være iniativtager og for pågående. Kjempestress med en som "sluker" deg med hud og hår dersom man ikke kjenner hverandre VIRKELIG godt.

Jeg tror i hvert fall ikke at noen har vondt av litt mer latter i livet. Det er et kjempekick med en real latterkrampe! :hoho:

Skrevet

En eller annen tegneseriefigur sier noe sånt som: "Det beste du kan gjøre er å bli kjempegod til å være deg selv!" Det tror jeg er sanne ord. Kanksje det bør være utganspunktet ditt.

Har du forsøkt å bli kjent med noen via nettet? Det finnes mange gode datingtjenseter. Spraydate, Nettvennen, Blink etc. Det kan være en fin måte å få vist hvem du er på uten "støy".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...