Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Det finnes 100 forskjellige fuktighetskremer for ansiktet og kroppen.Mange av disse skal fjerne rynker, stramme opp, stramme inn, ha forskjellige vitaminer og greier som skal gjøre huden både skinnende fresh eller fjerne andre ting. Det samme gjelder sminke produkter maskara som bøyer, forlenger, 3 dimensjonale, naturlige etc. Leppestifter som fukter, varer i 100 timer, ikke smitter og negl lakk som varer i 5 dager etc.…. Mitt spm er da- hvordan finne frem i denne jungelen av produkter? Og hva /hvilke er det faktisk som gjør noe av det reklamen lover:klø:
Gjest Fighter Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 Man må vel bare ta det ene produktet etter det andre og prøve seg fram. Tror ikke det finnes noe fasitsvar. Folk har forskjellige hudtyper, med ulike behov.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Det blir dyrt da :-? :-) Ok, men for å ta ett konkret eksempel- er det noen av disse bodyloutionen som skal stramme opp huden som funker?
blåveis Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 Et annet konkret spørsmål dersom noen vet; er det noen av de "hårreduksjonskremene" som fungerer? (skulle gjerne "redusert" litt hårvekst jeg.. dvs antallet hår, hvor fort de vokser ut igjen er mindre interessant)
Tusseline Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 Muligens kan du få tak i en prøve av hvert enkelt produkt da, der du får en innsikt i om det passer deg osv. Når det gjelder dyre hudprodukter, vil jeg råde deg til å snakke med en hudpleier som kan sakene sine.
missfidget Skrevet 31. mars 2004 #6 Skrevet 31. mars 2004 Et annet konkret spørsmål dersom noen vet; er det noen av de "hårreduksjonskremene" som fungerer? (skulle gjerne "redusert" litt hårvekst jeg.. dvs antallet hår, hvor fort de vokser ut igjen er mindre interessant) Utrolig nok skal disse virke! Det har noe med den soya innehold å gjør-at regelmessige bruk forhindre etter hvert hårvekst eller gjør det senere i alle fall.
starie Skrevet 31. mars 2004 #7 Skrevet 31. mars 2004 Utrolig nok skal disse virke! Det har noe med den soya innehold å gjør-at regelmessige bruk forhindre etter hvert hårvekst eller gjør det senere i alle fall. Det er ikke bevist at det virker for å si det slik.
missfidget Skrevet 31. mars 2004 #8 Skrevet 31. mars 2004 Jeg synes at det er viktig å holde øyne og ørene veldig åpent...hva er det folk snakker om i det siste, hva mange er veldig fornøyde med-spor frisør eller hudpleieren. I tillegg bruke jeg Makeup Alley, som er ikke en reklame-basert websider men privat, slik at du kan lese forskjellige mening om alt slags produkter. For eksempel du ser her at mange er fornøyd med Dermalogica produkter til hudpleie-det sier da til meg at det er noe verdt å prøve hos den merke.
missfidget Skrevet 31. mars 2004 #9 Skrevet 31. mars 2004 Det er ikke bevist at det virker for å si det slik. Hm, er det sant? Dette har vært i USA lenge nå og skal virke veldig bra etter hva jeg har leste. Har ikke særlig problemer med hårvekst så jeg har aldri prøvd selv.
*Shira* Skrevet 1. april 2004 #10 Skrevet 1. april 2004 Har hørt er på KG tror jeg at de oppstrammende fuktighetskremene til L'Oreal ikke skal være så værst. Garnier.... (orange flaske) har også en slik variant som skal være bra. Det tror jeg jeg leste i Henne, da de hadde en reportasje om skjønnhetsprodukter som kostet under hundre og ble anbefalt av stylister, hudpleiere osv. Kan godt sjekke opp :-) Jeg er selv litt skeptisk, da jeg har veldig sensitiv hud (atopiske eksem). Vaselin Intensive fuktighets krem er veldig god og billig, men har desverre ingen oppstrammende effekt
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #11 Skrevet 1. april 2004 Har hørt er på KG tror jeg at de oppstrammende fuktighetskremene til L'Oreal ikke skal være så værst. Garnier.... (orange flaske) har også en slik variant som skal være bra. Det tror jeg jeg leste i Henne, da de hadde en reportasje om skjønnhetsprodukter som kostet under hundre og ble anbefalt av stylister, hudpleiere osv. Kan godt sjekke opp :-) Jeg er selv litt skeptisk, da jeg har veldig sensitiv hud (atopiske eksem). Vaselin Intensive fuktighets krem er veldig god og billig, men har desverre ingen oppstrammende effekt :-) Takk Shira. Kjempe flott hvis du hadde sjekket det. Det er fuktighetskrem for kroppen ikke sant?
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #12 Skrevet 1. april 2004 Har hørt er på KG tror jeg at de oppstrammende fuktighetskremene til L'Oreal ikke skal være så værst. Garnier.... (orange flaske) har også en slik variant som skal være bra. Det tror jeg jeg leste i Henne, da de hadde en reportasje om skjønnhetsprodukter som kostet under hundre og ble anbefalt av stylister, hudpleiere osv. Kan godt sjekke opp :-) Jeg er selv litt skeptisk, da jeg har veldig sensitiv hud (atopiske eksem). Vaselin Intensive fuktighets krem er veldig god og billig, men har desverre ingen oppstrammende effekt L'oreal nutrilift har fått mye ros, både her og i div.blader. Slik jeg oppfatter den er den en innmari god "allround"-krem.Iflg britiske marie claire (eller var det cosmopolitan? eller begge?) er også "stretchmark corrector" veldig effektiv hvis du sliter med slikt (jeg skal iallefall ha et lager klart om jeg skulle bli gravid noengang:D Men det var bare bodylotion-dilemmaet..du må fortsatt finne den beste shampoen, den beste balsamen, hårkuren, ansiktskremen, foundationen etc..du får lete på forumet og på makeupalley (takk for tipset, bedheadmelissa! og krysse fingrene for at du finner produktene i ditt liv Om du ikke skulle finne dem vil nok de nest beste, eller kanskje t.o.m tredje beste produktene kanskje fungere helt tilfredsstillende? :-) Uansett, man må ha noe å leve for-jeg leter etter den perfekte foundation!
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #13 Skrevet 1. april 2004 Ja puh det er mange ting som gjenstår. takk for tips :-)
Suzy Skrevet 1. april 2004 #14 Skrevet 1. april 2004 Jeg syns nå det er litt morsomt å lete og jeg da... :oops: Jeg liker L'Oreal sine Nutrilift godt som en alminnelig bodylotion. Den lukter godt og føles behagelig. Akkurat nå tester jeg Natusan sin anti-hår lotion og er fornøyd med den også. Litt tidlig å si om den faktisk fungerer mot hår, men det ern ivertfall god Når det gjelder hårshampo osv tester jeg litt etter innfallsmetoden. Syns det er vanskeligere å finne en god ansiktskrem enn shampo og nesten enda vanskeligere å finne gode hårprodukter som beskytter og former... men som sagt jakten er nå morsom den og..
AlleyCat Skrevet 1. april 2004 #15 Skrevet 1. april 2004 Høre på andres erfaringer er èn måte å gjøre det på, men nå er det nå engang sånn at de forskjellige produktene ofte fungerer ulikt på ulike mennesker, så da er vi tilbake til det å prøve og feile selv igjen da... Og det kan bli en dyr affære.. :-x
*Shira* Skrevet 4. april 2004 #16 Skrevet 4. april 2004 Lovte deg svar GA, her kommer det. Henne hadde som sagt en reportasje som het Egenpleie til minipris. Der ble det sagt at bodylotion var et produkt som det var lurt å kjøpe billig Jeg ramser bare opp de som ble dratt frem i denne rep.: SublimLift, L'oreal, oppstrammende effeskt (kr. 105, 200ml) NuriLift, L'oreal, (kr 75, 250ml) Body Shop, Grape Seed Body Butter(kr. 115, 200ml) Shimmering Lotin, Nivea(kr. 55, 200 ml), denne gir et gyllent skimmer til huden, har en litt farge understreker dette skimmeret brungargen. Det var dett :-)
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #17 Skrevet 4. april 2004 Så snill du er . Tusen takk for hjelpen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå