Gå til innhold

Forelsket, men får ikke truffet han...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klageinnlegg!

Jeg har både blitt veldig glad i og ordentlig forelsket i en mann. Jeg tenker på han utrolig mange ganger hver dag, drømmer om han både når jeg er våken og i søvne, lengter etter å være sammen med han, ha sex med han, kline med han, snakke med han, se på han, bare få være i nærheten av han. Problemet er at han bor så langt vekk, og jeg vet ikke når jeg får truffet han igjen neste gang. Jeg vet heller ikke om han vil være interessert neste gang vi treffes, jeg vet ingenting. For en lidelse! Jeg vil bare være sammen med han nå med en gang! Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut!

Trenger råd, trøst, oppbacking eller et eller annet. Ikke greit å være forelsket og bo langt vekk fra den man er forelsket i. (Og nei, jeg er ikke fjorten, men mer enn dobbelt så gammel).

Anonym poster: 0a8d27c40f8dc94c49e52a6bdea8da08

Anonym poster: 802efe7b19ac3160f87597f316a711db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med ham på skype, msn og finn ut hva han føler?! hvis han er interessert så kommer han på besøk. Har fått gutter som har kommet fra stavanger ,sverige bare for å besøke MEG som bor i telemark. utrolig hva gutter vil gjøre for ei jente de liker^^

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med ham på skype, msn og finn ut hva han føler?! hvis han er interessert så kommer han på besøk. Har fått gutter som har kommet fra stavanger ,sverige bare for å besøke MEG som bor i telemark. utrolig hva gutter vil gjøre for ei jente de liker^^

Gutter er romantiske og klarer å konsentrere seg om en ting av gangen. Den ene dama står høyt i tankene og mye skal til for å stoppe en forelsket gutt/mann. Avstand er intet hinder i så måte. Har du han på kroken er det bare å sveie inn.

Anonym poster: 49e4d0f2c85cc4babbbf152491019d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...