AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Møtte en jente på jobb. Der virket hun ganske kald og likegyldig til meg, men hun la meg til på facebook etterhvert og vi begynte å prate litt. Fikk inntrykk av at hun var veldig interessert da. Men når vi møttes på jobb igjen, virket hun kald og litt likegyldig igjen. Litt senere inviterte hun meg på kaffe og da var hun plutselig varm og interessert igjen. Melder meg masse og ofte både på sms og facebook. Hun inviterte meg hjem til henne en dag og vi endte opp med å rote (ikke sex). Men igjen, på jobb fremstår hun som kald og uinteressert. Hva er greia? Hvorfor er hun så interessert på meldinger og når vi treffes utenfor jobb, men på jobb er hun helt unaturlig kald og tilbaketrukken. Jeg forventer ikke at hun skal kaste seg over meg, men å snakke normalt forventer jeg i det minste. Anonym poster: 3d7e217a5c9587d7691b5f36bd068c17
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Møtte en jente på jobb. Der virket hun ganske kald og likegyldig til meg, men hun la meg til på facebook etterhvert og vi begynte å prate litt. Fikk inntrykk av at hun var veldig interessert da. Men når vi møttes på jobb igjen, virket hun kald og litt likegyldig igjen. Litt senere inviterte hun meg på kaffe og da var hun plutselig varm og interessert igjen. Melder meg masse og ofte både på sms og facebook. Hun inviterte meg hjem til henne en dag og vi endte opp med å rote (ikke sex). Men igjen, på jobb fremstår hun som kald og uinteressert. Hva er greia? Hvorfor er hun så interessert på meldinger og når vi treffes utenfor jobb, men på jobb er hun helt unaturlig kald og tilbaketrukken. Jeg forventer ikke at hun skal kaste seg over meg, men å snakke normalt forventer jeg i det minste. Anonym poster: 3d7e217a5c9587d7691b5f36bd068c17 Tja.. ulike grunner (litt avhengige av hvor gamle dere er og hva slags jobb det gjelder): -Hun vil holde det proffesjonelt og ryddig på jobb -Hun er redd for at kollegaene skal finne ut av det og starte rene sladreskvalderet, så hun er kjølig for å gi inntrykk av at ingenting skjer -Hun er usikker på om du/dere er noe å satse på og vil forsikre seg om at ingen på jobb finner ut av det, muligens for å beholde sjansene med han andre kule kollegaen. -Hun syns du er kald og tilbaketrukken på jobb og følger ditt eksempel -Hun har det travelt og er generelt lite pratsom på jobb etc... Anonym poster: 7173aef0fc7f6535cacee2263a8d723b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå