Syden Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Jeg trenger virkelig hjelp!! først kan jeg nevne min vanlige treninguke: ridning minst 3 dager i uken, og tur med hundene vær dag, thats it! og problemet mitt er at jeg har litt for mye på kroppen, og har veldig lyst til å få en fin kropp, som jeg kommer til og være fornøyd med! har problemer med og finne finklær feks, for de er jo så småe over hoftene og armene feks.. så har dere tips om hvordan jeg kan trene for å få bort litt ekstra flesk på kroppen? bare kom med spørsmål hvis dere lurer på noe, for å klare og svare meg ordentlig for noe må gjøres med denne kroppen
Kira-delta Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Hvor gammel er du? Høyde og vekt? Hva spiser du? Hvor mye aktivitet er du i hver dag (skole, jobb, sitter stille store deler av dagen etc)?
Syden Skrevet 18. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2013 Hvor gammel er du? Høyde og vekt? Hva spiser du? Hvor mye aktivitet er du i hver dag (skole, jobb, sitter stille store deler av dagen etc)? 20 år, 175, 85 kg, spiser alt mulig, både sunn mat og usunn mat. har en veldig aktiv jobb, der vi sjeldent sitter. ridningen varer 1-1,5 timer, da er det hardtrening og turer med hund er 1-3 timer, varierer veldig, spørs på været..
Syden Skrevet 18. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2013 20 år, 175, 85 kg, spiser alt mulig, både sunn mat og usunn mat, og vet ikke om det har noe og si, men er ikke flink til og spise regelmessig, har jeg fri fra jobb, spiser jeg ca 2 ganger daglig, og jobber jeg, så blir d som regel 3 måltid. har en veldig aktiv jobb, der vi sjeldent sitter. ridningen varer 1-1,5 timer, da er det hardtrening og turer med hund er 1-3 timer, varierer veldig, spørs på været..
Kira-delta Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 20 år, 175, 85 kg, spiser alt mulig, både sunn mat og usunn mat. har en veldig aktiv jobb, der vi sjeldent sitter. ridningen varer 1-1,5 timer, da er det hardtrening og turer med hund er 1-3 timer, varierer veldig, spørs på været.. Aktivitetsnivået ditt er det jo ingenting å si på jeg blir nysgjerrig på matvanene dine, du skrev jo selv at det var litt både og, tenker du at det er der hovedproblemet ligger? Kanskje du kunne skrevet ned hva du spiser i løpet av en dag så vi kan se?
Syden Skrevet 18. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2013 Aktivitetsnivået ditt er det jo ingenting å si på jeg blir nysgjerrig på matvanene dine, du skrev jo selv at det var litt både og, tenker du at det er der hovedproblemet ligger? Kanskje du kunne skrevet ned hva du spiser i løpet av en dag så vi kan se? Hmm, kan skrive ned det jeg har spist idag da: Frokost: en skål med havdregryn med litt sukker og melk Jobb-lunsj: salat Middag: spagetti med kjøttdeig, bønner, erter, løk, vitløkspulver og tomatpuree. Dette er det jeg har spist idag, kommer ikke til og spise mer idag, kjenner jeg meg rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå