Syden Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 vet ikke om d skal postes her, men prøver uansett.. jeg er jente, så dere vet det. Jeg har ett problem, idag skulle jeg ivei og kjøpe meg dress bukse og dress jakke, men fant ikke noe som passet. Jeg er ikke spessielt feit, eller har litt for mye, men ikke smelle feit, også har jeg en ganske brei beinbygning desverre og det som er probleme er buksa: der får jeg den over rompa, men så blir det veldig trangt over hoftene, altså vanskelig og få igjen buksa.. også har vi dressjakken, der passer den kjempefint på kroppen, men over armene så blir det jo så trangt at jeg ikke får til og bevege meg.. synes egentlig mye av klærne har blitt så trang over hoftene og trang over armene.. Hva kan jeg gjøre? har dere noen fine butikker som har greie str, som ikke er små i str? jeg bruker til vanlig 42 i vanlige klær, og på dress klærne jeg prøvde idag var HELE 44 :oo jeg prøver jo og slanke meg, for å få den perfekte kroppen, men litt greit å ha de klærne til det jeg skal bruke de til.
Gjest Nanne70 Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Hvilke(n) butikk(er) var du i? Butikker som BikBok, Vero Moda, Zara og til en viss grad H&M har klær som er relativt små i størrelsene, fasongene er heller ikke alltid beregnet på en formfull/kraftig kropp. Lindex og Cubus er jevnt over mer romslig i størrelsene, og så har du jo H&M+, da. Ettersom du skal ned i vekt, er det ingen grunn til å bruke veldig mye penger på klær nå. Og du, ikke bry deg om hvilken størrelse som står på lappen - jeg bruker f.eks. alt fra str. 38 til 42 i bukser/jeans avhengig av merke og modell. Det er mye viktigere at du finner klesplagg som passer og som sitter pent. Stretch er bra for oss med hofter, lår og rumpe ettersom det får plaggene til å sitte bedre.
Syden Skrevet 18. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2013 Hvilke(n) butikk(er) var du i? Butikker som BikBok, Vero Moda, Zara og til en viss grad H&M har klær som er relativt små i størrelsene, fasongene er heller ikke alltid beregnet på en formfull/kraftig kropp. Lindex og Cubus er jevnt over mer romslig i størrelsene, og så har du jo H&M+, da. Ettersom du skal ned i vekt, er det ingen grunn til å bruke veldig mye penger på klær nå. Og du, ikke bry deg om hvilken størrelse som står på lappen - jeg bruker f.eks. alt fra str. 38 til 42 i bukser/jeans avhengig av merke og modell. Det er mye viktigere at du finner klesplagg som passer og som sitter pent. Stretch er bra for oss med hofter, lår og rumpe ettersom det får plaggene til å sitte bedre. Hmm, du har rett i det.. det var dress klær på H&M jeg prøvde, og de var jo så trange, der prøvde jeg faktisk en str i 46 også, da fikk jeg sjokk!! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå