Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #21 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi vurderte hest og vogn ettersom avstanden mellom kirken og festlokalet er ganske liten, men etterhvert har vi kommet fram til at det er litt flaut å kjøre med hest gjennom drabantbyen der vi bor.... Dessuten er det litt knotete når vi skal kjøre til et annet sted i mellomtiden for å ta bilder. Kommer nok til å spørre ei venninne om hun kan kjøre. Hun har åpen bil. Jeg tror det er denne: http://www.moller.no/photoalbum/view/?size=org&id=4040 Kul, ikke sant :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 31. mars 2004 #22 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi skal kjøre en crysler 300 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 #23 Del Skrevet 31. mars 2004 TARI:vi betaler 4000kr for en hel dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2004 #24 Del Skrevet 1. april 2004 Vi skal ha Rolls Royce.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 1. april 2004 #25 Del Skrevet 1. april 2004 Vi blir kjørt av min bror i hans splitter nye, sorte Merce. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 1. april 2004 #26 Del Skrevet 1. april 2004 Vi skal ha hest og kjerre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå