Gå til innhold

Transport

blyg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hest(Døl, to stykker) og vogn(tror den heter en Landover), helten har familie som kjenner eierne av vogna godt, så vi fikk låne(leie?) den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok pappas flunkende nye bil det. Selv om min mann ønsker seg laaaaaaaang limousin med sotede vinduer :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok pappas flunkende nye bil det. Selv om min mann ønsker seg laaaaaaaang limousin med sotede vinduer :sjarmor:

Laaaang limousin synes jeg er litt harry

Bedre med pappas nye bil da synes jeg :-)

Vi skulle bruke vår egen bil, men det har blitt totalt ødelagt i en ulykke denne uken, så da vet vi sannelig ikke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-)

Er i grunn enig med deg der ja. Jeg ville heller hatt en gammel T-Ford eller en bil fra 60-tallet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi låner svigermor og svigerfars pene, nye bil, jeg... :D Gidder ikke bruke masse penger på å låne en veteranbil eller limousin eller noe sånt. Viktigste er at den er ren og lett å komme seg inn i med en diger hvit kjole som ikke skal bli skitten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller hatt en gammel T-Ford eller en bil fra 60-tallet :-)

Veteranbiler er alltid fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi låner svigermor og svigerfars pene' date=' nye bil, jeg... :D Gidder ikke bruke masse penger på å låne en veteranbil eller limousin eller noe sånt. Viktigste er at den er ren og lett å komme seg inn i med en diger hvit kjole som ikke skal bli skitten.[/quote']

Akkurat sånn tenkte vi også. Har en fin sort bil selv så hvorfor kaste bort masse penger på å leie??? Da bruker vi heller de pengene på noe annet: som feks god mat og drikke, brylupsreisen etc. :-)

Men som sagt er bilen vår helt ødelagt, så da må vi vel leie likevel da. Alle andre i nær familie som evt. kunne lånt bil av har stasjonsvogn, og DET er ikke så stilig som brudebil akkurat :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulle hatt en diger hvit Cadillac, men den har visst avgått ved døden...

Så vi skal leie ett eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke, pappa skal ordne det...Hvorfor vi ikke kan bruke hans splitter nye Mercedes forstår jeg ikke men..Han om det, og det er hans penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...