blyg Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Hva slags transport har dere valgt fra kirken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 Søs sin Audi, pyntet med blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Honda S2000 pyntet med hvite bånd. Denne lånte vi gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 En gedigen Rolls Royce :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 1957 Lincoln Capri http://www.skysslag.no/biler.html Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 31. mars 2004 #6 Del Skrevet 31. mars 2004 Hest(Døl, to stykker) og vogn(tror den heter en Landover), helten har familie som kjenner eierne av vogna godt, så vi fikk låne(leie?) den :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #7 Del Skrevet 31. mars 2004 Det blir nok pappas flunkende nye bil det. Selv om min mann ønsker seg laaaaaaaang limousin med sotede vinduer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 31. mars 2004 #8 Del Skrevet 31. mars 2004 Det blir nok pappas flunkende nye bil det. Selv om min mann ønsker seg laaaaaaaang limousin med sotede vinduer Laaaang limousin synes jeg er litt harry Bedre med pappas nye bil da synes jeg :-) Vi skulle bruke vår egen bil, men det har blitt totalt ødelagt i en ulykke denne uken, så da vet vi sannelig ikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #9 Del Skrevet 31. mars 2004 Takk :-) Er i grunn enig med deg der ja. Jeg ville heller hatt en gammel T-Ford eller en bil fra 60-tallet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 31. mars 2004 #10 Del Skrevet 31. mars 2004 Tenker vi låner svigermor og svigerfars pene, nye bil, jeg... :D Gidder ikke bruke masse penger på å låne en veteranbil eller limousin eller noe sånt. Viktigste er at den er ren og lett å komme seg inn i med en diger hvit kjole som ikke skal bli skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 31. mars 2004 #11 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg ville heller hatt en gammel T-Ford eller en bil fra 60-tallet :-) Veteranbiler er alltid fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #12 Del Skrevet 31. mars 2004 Jepp, men den eneste jeg kjenner med slik bil bor 50 mil unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 31. mars 2004 #13 Del Skrevet 31. mars 2004 Tenker vi låner svigermor og svigerfars pene' date=' nye bil, jeg... :D Gidder ikke bruke masse penger på å låne en veteranbil eller limousin eller noe sånt. Viktigste er at den er ren og lett å komme seg inn i med en diger hvit kjole som ikke skal bli skitten.[/quote'] Akkurat sånn tenkte vi også. Har en fin sort bil selv så hvorfor kaste bort masse penger på å leie??? Da bruker vi heller de pengene på noe annet: som feks god mat og drikke, brylupsreisen etc. :-) Men som sagt er bilen vår helt ødelagt, så da må vi vel leie likevel da. Alle andre i nær familie som evt. kunne lånt bil av har stasjonsvogn, og DET er ikke så stilig som brudebil akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 31. mars 2004 #14 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi skal ha en svart chevrolet 34 modell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. mars 2004 #15 Del Skrevet 31. mars 2004 det aner jeg ikke - forloverne fikser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. mars 2004 #16 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi skulle hatt en diger hvit Cadillac, men den har visst avgått ved døden... Så vi skal leie ett eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 31. mars 2004 #17 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg vet ikke, pappa skal ordne det...Hvorfor vi ikke kan bruke hans splitter nye Mercedes forstår jeg ikke men..Han om det, og det er hans penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 #18 Del Skrevet 31. mars 2004 TEX:der vi leier bilen vår har de mange kule biler :-) se linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 31. mars 2004 #19 Del Skrevet 31. mars 2004 TEX:der vi leier bilen vår har de mange kule biler :-) se linken Hva betaler dere for bilen jea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 31. mars 2004 #20 Del Skrevet 31. mars 2004 Vi tar taxi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå