AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Kan ikke forstå det, men det virker som at linjene i pannen har kommet over natten. 29 år og panikken brer seg når jeg merker at jeg eldes;) Har røykt i 11 år og vil si jeg har vært storrøyker, men røyken er lagt på hylla og jeg er klar for ett sunnere liv og en finere hud! Har blitt tipset om å smøre E-vitamin olje i ansiktet (punktere kapsler) og på utsatte steder. Noen som har noen erfaring med dette? Anonym poster: 4a38876246d446cfde3454c5f6d0f852
Djungelvrål Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Nei, ikke prøvd. Men ta tran, vær mindre i sola, bruk solfaktor hver dag og invester i god hudpleie. Et nærende nattserum og en god øyekrem er lurt å bruke. Prøv merker som REN, Dermalogica, MD, Origins, Fjerm sminke hver kveld, skrubb huden en gang i uka.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Slutt å bekymre deg. At du våkner med rynker i panna høres mer ut som du har hatt en stressa drøm. Anonym poster: 182a9977d6d4e588ae74462afddfd26c
MilleVanille Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Nei, ikke prøvd. Men ta tran, vær mindre i sola, bruk solfaktor hver dag og invester i god hudpleie. Et nærende nattserum og en god øyekrem er lurt å bruke. Prøv merker som REN, Dermalogica, MD, Origins. Fjern sminke hver kveld, skrubb huden en gang i uka. Gode tips her! Dette med sol er hvert fall spesielt viktig, hvis man skal tenke senere konsekvenser. Jeg er selv bare 19, og har ikke rynker, bare få linjer. I fjor sommer lå jeg litt vel lenge i solen på ferie, og da jeg kom hjem, var jeg full av rynker. Ikke tull! Jeg ble livredd, og skjønte ingenting. Heldigvis gikk det bort etter en kortere stund, huden var nok bare dehydrert(man kan få tørrhetslinjer!), men det så skikkelig ille ut. Derfor skal jeg IKKE gjøre den feilen igjen. Solfaktor er veldig viktig når man oppholder seg i solen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå