Gjest barista Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Er det greit å si opp leilighet per mail?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Jeg har sagt opp leilighet (vel rom i kollektiv..) per mail, ikke noe problem. Anonym poster: 66b92eb9e3880fd56ea548577a0bf7ab
Gjest barista Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 Jeg tenker ikke direkte på om det er lovlig, men hvorvidt er en okay måte å si opp. Ønsker å ta det på en fair og grei måte, men jeg gruer meg til slike situasjoner. Er derfor litt feig og vil ønske å si opp via epost. Har sagt opp tidligere via mail, men da til kollektiv. Nå bor jeg i leiligheten deres, og hilser på god morgen og lignende når jeg møter på de. Vil det derfor være merkelig å si opp via mail?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Jeg ville sagt fra kort muntlig og så sendt mail, hvis man har daglig kontakt med huseier. Hvis det går noen dager mellom man snakkes kan du ta det på epost eller sms, i litt sånn "ville bare gi beskjed med en gang" stil. Har du nevnt noe muntlig før at du har tenkt å si opp? I så fall ville jeg bare sendt en mail. I lignende situasjon selv. Skulle gjerne ha sendt en mail, men bor i tomannsbolig med huseier i den andre leiligheten og har ikke eposten hans, så må nesten si opp personlig. Vurderer å ringe da, det blir kanskje litt lettere. Anonym poster: 865b7ae3562ea1aa3dd16f08998f354e 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #7 Skrevet 18. april 2013 Jeg tenker ikke direkte på om det er lovlig, men hvorvidt er en okay måte å si opp. Ønsker å ta det på en fair og grei måte, men jeg gruer meg til slike situasjoner. Er derfor litt feig og vil ønske å si opp via epost. Har sagt opp tidligere via mail, men da til kollektiv. Nå bor jeg i leiligheten deres, og hilser på god morgen og lignende når jeg møter på de. Vil det derfor være merkelig å si opp via mail? Da samboer og jeg leide sokkelleilighet, bodde vi rett under huseierne. Vi gikk da bare opp til de, ringte på og sa ifra om at vi hadde kjøpt hus og skulle flytte. Gruet oss litt, vi også, men det gikk helt fint Huseier ba oss da om å sende en kort mail i tillegg, sånn at han hadde oppsigelsesdatoen skriftlig. Anonym poster: 97ea30d1bdfd0dfb0123cb437f65af03
Gjest barista Skrevet 19. april 2013 #8 Skrevet 19. april 2013 Jeg ville sagt fra kort muntlig og så sendt mail, hvis man har daglig kontakt med huseier. Hvis det går noen dager mellom man snakkes kan du ta det på epost eller sms, i litt sånn "ville bare gi beskjed med en gang" stil. Har du nevnt noe muntlig før at du har tenkt å si opp? I så fall ville jeg bare sendt en mail. Anonym poster: 865b7ae3562ea1aa3dd16f08998f354e Jeg møter bare på de 4-6 ganger i måneden, så det er ikke ofte. Prater heller aldri med de, mer hallo og god dag lignende det går i. Oppsigelser er kjipt, føler nesten jeg "svikter"
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #9 Skrevet 19. april 2013 Jeg møter bare på de 4-6 ganger i måneden, så det er ikke ofte. Prater heller aldri med de, mer hallo og god dag lignende det går i. Oppsigelser er kjipt, føler nesten jeg "svikter" Nei herregud, du har vært med på å betale ned lånet deres i lengre tid, klart du må få lov til å flytte. Skjønner følelsen, men den må du bare drite i. Jeg hadde gått opp og sagt i fra at du har funnet noe annet og skal flytte og enten tatt med skriftlig oppsigelse eller sagt at du også har sendt oppsigelsen på mail. Anonym poster: cc18370716a85df5a18b9f625464f7c1
Miss moneypenny Skrevet 20. april 2013 #10 Skrevet 20. april 2013 Jeg er utleier, vil bare si at dette må du ikke grue deg til epost er helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå