Gå til innhold

Hvordan beherske seg og holde hodet kaldt når hun er så irriterende

Anbefalte innlegg

Gjest Kalkunen
Skrevet

Må bare si det at jenta er utrolig fin selv om hu har rykte for å være vanskelig så er veldig stolt over at jeg har fått til en date med henne. MEN jeg holder på å å anfall her av skritspråket hennes (ja jeg skriver ikke perfekt selv på forumet men det er for å ikke bli gjenkjent). Hun skriver dialekt som er helt kvalmt i seg selv, men hun skriver også så jævla fjortis. Bruker ord som "Hær, ROMPA, sjedelig, låv" osv. Det gir meg assosiasjoner til å snakke med en fjorten år gammel guttunge. Jeg avbrøt chatten med henne fordi jeg ikke klarte mer. Har så lyst til å be henne skjerpe seg men det spolerer hele opplegget. Jeg er ikke grammarnazi men det er så turn of med en KVINNE av alt som ikke behersker de enkleste skrivereglene. Tips til å roe seg ned fortsette praten med henne?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver da ikke så veldig bra, du heller. Og at du unnskylder skrivefeilene med å skrive at "ja jeg skriver ikke perfekt selv på forumet men det er for å ikke bli gjenkjent" er ingenting annet enn idioti. Hvordan i faen blir du gjenkjent av å skrive grammatisk korrekt? Det er det ingen som som gjør.

Nei, tror det er best å la henne gå, så hun slipper å forholde seg til slike nedlatende menn som deg, Kalkunen.

Anonym poster: 8232ee69bbe8fffbd38b83bbf24c6a0c

• Liker 17
Gjest Kalkunen
Skrevet

Du skriver da ikke så veldig bra, du heller. Og at du unnskylder skrivefeilene med å skrive at "ja jeg skriver ikke perfekt selv på forumet men det er for å ikke bli gjenkjent" er ingenting annet enn idioti. Hvordan i faen blir du gjenkjent av å skrive grammatisk korrekt? Det er det ingen som som gjør.

Nei, tror det er best å la henne gå, så hun slipper å forholde seg til slike nedlatende menn som deg, Kalkunen.

fordi det er noen på forumen som vet hvem jeg er. hvordan tror du jeg fant fram hit? selvfølgelig skal jeg ikke la henne gå når jeg først har fått oppmerksomheten hennes.

Gjest Eurodice
Skrevet

Må bare si det at jenta er utrolig fin selv om hu har rykte for å være vanskelig så er veldig stolt over at jeg har fått til en date med henne. MEN jeg holder på å å anfall her av skritspråket hennes (ja jeg skriver ikke perfekt selv på forumet men det er for å ikke bli gjenkjent). Hun skriver dialekt som er helt kvalmt i seg selv, men hun skriver også så jævla fjortis. Bruker ord som "Hær, ROMPA, sjedelig, låv" osv. Det gir meg assosiasjoner til å snakke med en fjorten år gammel guttunge. Jeg avbrøt chatten med henne fordi jeg ikke klarte mer. Har så lyst til å be henne skjerpe seg men det spolerer hele opplegget. Jeg er ikke grammarnazi men det er så turn of med en KVINNE av alt som ikke behersker de enkleste skrivereglene. Tips til å roe seg ned fortsette praten med henne?

"Du ser splinten (flisen) i den andres øye, men ikke bjelken i ditt eget". Lyder dette kjent?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

fordi det er noen på forumen som vet hvem jeg er. hvordan tror du jeg fant fram hit? selvfølgelig skal jeg ikke la henne gå når jeg først har fått oppmerksomheten hennes.

Og, så? Tror du at du blir gjenkjent av å skrive riktig? Åh, herregud....

• Liker 6
Skrevet

Ha ha, du er nok halvbroren til Sherlock Holmes, Kalkunen. Du klarer aldri å takle en partner som ikke skriver korrekt, så dump henne!

• Liker 3
Gjest Kalkunen
Skrevet

skal en først skifte identitet må en gjøre det skikkelig. kan du svare på det jeg lurer på lille frekkas.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår godt hva du mener jeg. Hedde ikke klart det jeg heller :)

- Jente 26

Anonym poster: ce97386d6dabd21c97ef4573f38db0df

AnonymBruker
Skrevet

Hadde*

Anonym poster: ce97386d6dabd21c97ef4573f38db0df

Skrevet

MEN jeg holder på å å anfall her av skritspråket hennes (ja jeg skriver ikke perfekt selv på forumet men det er for å ikke bli gjenkjent).

:skratte:

• Liker 9
Gjest Kalkunen
Skrevet

Ha ha, du er nok halvbroren til Sherlock Holmes, Kalkunen. Du klarer aldri å takle en partner som ikke skriver korrekt, så dump henne!

tåler at hun ikke skriver korrekt. tåler bare ikke fjortisfakter. har ingen planer om at hu skal bli en partner heller.

Skrevet

Om du kan skrive skikkelig, kan du ikke begynne å gjøre det? Det er så frustrerende å lese innleggene dine til tider.

Hva med å snakke på tlf, istedet for facebook?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

skal en først skifte identitet må en gjøre det skikkelig. kan du svare på det jeg lurer på lille frekkas.

Og det gjør du ved å ikke beherske å skrive riktig? Den må du dra lenger ut på landet med! Dersom du skulle bli gjenkjent, er det ikke på grunn av skrivemåten din, men på grunn av innholdet, smart ass.

Tja, hva med å bare ta det opp med henne?

• Liker 5
Gjest Kalkunen
Skrevet

Og det gjør du ved å ikke beherske å skrive riktig? Den må du dra lenger ut på landet med! Dersom du skulle bli gjenkjent, er det ikke på grunn av skrivemåten din, men på grunn av innholdet, smart ass.

fordi det er en dårlig start å kritisere en date. du vil bare sabotere for meg uansett, det merkes.

Gjest Kalkunen
Skrevet

Hva med å snakke på tlf, istedet for facebook?

jo et ganse godt forslag for en gang skyld miller. men hun har litt telefonangst da

Skrevet

Begrens skriftlig kommunikasjon med henne, ring henne eller ta henne med på date. Er du bare ute etter et knull finnes det da andre måter å gjøre det på enn å drive å prate så mye? På skrivefeilene hennes å dømme er uansett ikke kommunikasjon hennes sterke side.

AnonymBruker
Skrevet

fordi det er en dårlig start å kritisere en date. du vil bare sabotere for meg uansett, det merkes.

Hva mer kan du gjøre da? Ta henne i hånda og hviske i øret at "kjære, kan ikke du begynne å skrive mer voksent?"

Eventuelt kan du bare snakke om hvor latterlig du syns det er at noen tar i bruk fjortisspråk når de skriver.

• Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har ikke noe råd til deg, men ville bare si du ikke er alene om å synes sånn er turn-off.

Jeg slutta å date en fyr fordi han skrev "isje" istedet for "ikke" i sms'er... :sjenert:

• Liker 1
Gjest Kalkunen
Skrevet

Hva mer kan du gjøre da? Ta henne i hånda og hviske i øret at "kjære, kan ikke du begynne å skrive mer voksent?"

Eventuelt kan du bare snakke om hvor latterlig du syns det er at noen tar i bruk fjortisspråk når de skriver.

ba ikke om råd til å fikse henne a. ville ha råd til å ikke knekke sammen.

AnonymBruker
Skrevet

ba ikke om råd til å fikse henne a. ville ha råd til å ikke knekke sammen.

Ved å snakke om hvor tåpelige de menneskene er som bruker fjortisbegrep er, føler hun seg truffet og skjerper seg. Get it?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...