Gå til innhold

Smykker til kjolen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søker litt rundt på e-bay etter smykker til kjolen min. Verken mann eller forlover i nærheten så om noen har noen tanker/meniger/innspill kom gjerne med de!

Er dette "flott nok" til en brudekjole?

$(KGrHqFHJEwFD4QLJhBWBQ-K9!kpvw~~60_57.JPG

http://www.ebay.com/...=item3a7d42150a

Kan jeg ha disse, eller lignende til:

$T2eC16VHJGQE9noM,KnKBRM+0Gq1mg~~60_3.JPG

http://www.ebay.com/...=item51ab1b20bd

Anonym poster: 3d75f5946c303a395b170365903d9e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes smykkene er vakre, og at det er fint at ikke både kjedet og øredobbene er veldig prangende.

Det viktigste er hva du selv synes. Liker du dem, så kjøp dem.

Og ja, de passer sammen. :)

Endret av leirbål
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns begge var fine og passende til en brudekjole mem jeg syns ikke de passet sammen. Var veldig ulik stil!

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på kjolen. Hvis den er detaljert og vakker i seg selv krever det mindre smykker, men hvis den er enkel kan det være fint med noe som er litt større og tar mer oppmerksomhet. Og så kommer håret i tillegg, samt hvilket slør man har. Less is more.

Skrevet

Litt vanskelig å sestørrelsen på øredobbene, men begge deler så veldig fint ut. Likte spesielt godt kjedet.

AnonymBruker
Skrevet

De er 6,4 * 2,3 cm. Så ikke veldig store :) Men lurer på jeg kommer til å velge noe enklere likevel!

Takk for all tilbakemelding! :) Tror absolutt jeg må prøve meg på smykket :)

Skrevet

Øredobbene var nydelige!

Skrevet

Jeg ville valgt enten, eller. Personlig syns jeg fort det kan bli for mye med både kjede og store øredobber. Begge smykkene hadde vært flotte, men hver for seg. Selv skal jeg kun ha øredobber (nesten helt lik de du har postet bilde av), fordi jeg har et belte som er veldig pyntet. Skal også ha en kam i håret for å ha litt pynt der. Lykke til på den store dagen! Vakker blir du uansett smykke! :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig i det du skriver Rakiana. Jeg har også belte på kjolen og burde kanskje valgt øredobbene, men jeg har lenge drømt om å bære korssmykke på den store dagen! Samtidig er det jo denne dagen jeg kan ha lignende øredobber som dette :)

Takk! Det blir du også!

Skrevet

Det kommer også an på utrigningen på kjolen din, kan vi få se bilde .. ? :)

Jeg syns korset var alldeles nyyydelig. Jeg syns øredobbene kanskje kan bli i meste laget, særlig hvis du har mye pynt på kjolen din. Og så syns jeg sånne øredobber krever en enkel og oppsatt frisyre. Men korset er alldeles nyydelig :)

Skrevet

Jeg likte de, og synes det er spennende at de ikke har samme form. synes de passer sammen pga materialene, og øredobbene var absolutt kjempefine:)

Skrevet

Ja, jeg synes også at sålenge begge er sølvfarget med strass er de like nok.

Jeg ville brukt dem hvis de passer til kjolen.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg vil ikke legge ut bilde, men kan fortelle at det er en "typisk" brudekjole med sweetheart utringning :)

Håret skal jeg ha enkelt oppsatt med krøller og ingenting mer enn slør i det, kanskje noen blomster.

Takk igjen for mer tilbakemelding! :)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Ups! Der avslørte jeg meg selv :) da vet du jo hvilken kjole jeg har petalouda ;)

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg syns både korset og øredobbene var fine, men jeg syns også at øredobbene er veldig mye "mer" smykker enn korset. Jeg ville vært redd for at øredobbene "overstråler" korset, men det vet man egentlig ikke før man prøver de sammen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...