AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Jeg og en fyr har holdt på en stund nå. Vi har aldri datet (til tross for at jeg har spurt ham ut et par ganger), han har bare vist veldig interesse når vi har møttes, i tillegg til sms. Jeg har nå innfunnet meg med at han først og fremst ønsker et ligg, noe jeg selvfølgelig ikke har noe i mot. Han har bursdag dagen før meg, og bursdagene våre nærmer seg. Har planer om å ta med bestevenninnen min (som også har bursdag omtrent samtidig som oss), og spise i Oslo. "Flørten min" bor i Oslo, og etter som det er lenge siden vi har møttes, hadde det vært hyggelig å møte ham igjen. (Vi skal bo på samme hotell en helg i sommer i forbindelse med et show vi begge skal på, og en venninne mener jeg bør "spare meg" til da, og ikke be om noe møte før det). Hva mener dere? Skal jeg sende ham en melding på bursdagen hans og spørre om han har noen spesielle ønsker? Og hvis svaret er "ja", , kan jeg skrive at jeg kommer til byen dagen etter (bor like utenfor Oslo)? Poenget mitt er at jeg ikke vil skremme ham ved å invitere ham på date, men heller hinte om at jeg er i byen og er "klar"... Anonym poster: ed80415fbb6884ff1f1bdee91b3417ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå