Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mandarine
Skrevet

Jeg misunner par som snakker sammen og sender melding til hverandre om småting i løpet av dagen. Jeg bor sammen med kjæresten min, men da vi jobber til forskjellige tider er det ikke hver dag vi ser hverandre. Jeg vet det er barnslig av meg, for jeg vet jo at han er glad i meg..men jeg blir lei meg når jeg ikke får svar på melding. Vi snakket ikke sammen i hele går, og kommer heller ikke til å treffes i dag. Sendte han melding tidlig i dag, men har ennå ikke fått svar. Skjønner jo at han er opptatt på jobb, og sannsynligvis ikke har det samme behovet som meg med kontakt i løpet av dagen, likevel blir jeg litt lei meg.. Er jeg heldig ringer han i kveld, eller sender en kort gonattmelding.. Uff veit ikke helt hvor jeg vil med dette, men lurer vel kanskje på om noen har tips til hvordan jeg kan takle dette.. kan jo ikke tvinge han til å sende meg meldinger heller.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere bor sammen men sover ikke sammen?

Anonym poster: 046ac0d93caa8a43602ba28b7b33013f

Gjest Sakone
Skrevet

Forstår at det er viktig for deg å ha kontakt, spesielt når det går dager dere ikke møtes.

Jeg tror det beste du kan gjøre er å bare fortelle han at du setter pris på litt mer kontakt de dagene dere ikke møtes. Det er ikke å tvinge han, det er kun å fortelle han hva du føler, og det må være lov i et forhold :)

Det kan godt være at han ikke tenker så mye over det. Og med mindre du sier ifra om hva du tenker, så er det lite trolig at noe endres.

• Liker 1
Gjest mandarine
Skrevet

TS her, vi sover sammen, men den en av oss sovner ofte før den andre kommer hjem om kvelden og en sover når den andre står opp om morgenen..

AnonymBruker
Skrevet

Åja :) tenkte ikke at det var slik, for når jeg eller kjæresten har andre "sovetider" enn den andre så våkner en av oss av den andre uansett, om det så bare er for et par minutter med snakk og kos.

Da skjønner jeg bedre at du ønsker mer kontakt, om det så bare er en liten melding. Jeg ville rett og slett sagt ifra jeg, for det kan jo hende at han ikke tenker på det slik som du gjør.

Anonym poster: 046ac0d93caa8a43602ba28b7b33013f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...