AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 En jente jeg kjenner er naturlig pen(hun bruker ikke sminke) og har en flott kropp. Hun spise sunt og er normalt aktiv. Hun liker ikke treningssenter, så hun bruker heller naturen til å trene og å gå turer både sommer som vinter. Hun er alltid positiv, glad og morsom uten å være slitsom. Hun er ikke brautende eller tar stor plass, da er hun nok mer sjenert og forsiktig, men er imøtekommende mot alle og hører på alle. Hun er veldig flink til å spille flere instrumenter, og hun er veldig flink til å tegne og male. Hun er en veldig følsom person og forstår og ser ting veldig lett. Hun eier en egen leilighet som hun har gjort utrolig koselig, og det er alltid ryddig og rent der. Masse god mat lager hun alltid, og det er et trygt og godt hjem å komme på besøk til. Hun bor alene og har aldri hatt noen kjæreste, ikke som vi vet om. Eneste er at jeg vet at hun hadde et forhold da hun var i begynnelsen av 20-årene, som ikke gikk så bra, og som var en kortvrig romanse for hans del. Det er flere som er misunnelige på henne, fordi hun virker så perfekt. Perfekt naturlig utseendet, perfekt liv, perfekt leilighet, er flink til det meste og får til det meste, er hyggelig og snill og omsorgsfull, og sier eller gjør aldri noe stygt mot noen. Hun har også drømmejobben, som hun selv har drømt om, og det virker som om alt har kommet rekende på en fjøl ... Selv kommer hun fra en normal norsk familie med normal økonomi, og jeg vet hun hadde en vanskelig barndom, og et vanskelig forhold til faren sin. Hun hadde også mye problem med å få venner, og derfor brukte hun all tiden sin på skole, musikk og kunst - så det er kanskje derfor hun er så god idag. Jeg vet hun er mye deprimert, og jeg vet hun ofte gråter når hun kommer hjem, fordi hun syns det er så slitsomt å være sosial i lengden. Hun må hente seg inne litt... Så ville bare si at selv om noe virker perfekt, så er det ofte ikke det ... ingenting er perfekt! Anonym poster: 7ad3481ffb02e8d0ff8f90d5f2f5daf3 2
Anciol Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Man skal aldri skue katten på hårene, for alt vi vet sliter den såkalte dyktige og flinke personen! Jeg fremstår som vellykket og god mor,og husmor men inni meg er jeg fortsatt trist og sliter med angst når jeg er alene etter en traume jeg opplevde 1
Gjest Funky Punk Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Tenker ikke noe over slikt til vanlig, men om jeg blir spurt slik at jeg må tenke på det, så tenker jeg nok at det er hyggelig at personen lykkes i livet, men at det helt sikkert kan være ting som vi ikke får se. Jeg blir aldri sjalu på mennesker som lykkes i livet, men heller glad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå