Petalouda Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Så hva gir dere deres forlovere i forlovergave .. ? Kjæresten kjøper en flaske skikkelig konjakk til sin vet jeg, en greie de har de to. Men jeg er usikker på hva jeg skal gi min forlover. Hun er min datter, så jeg er kanskje litt ekstra opptatt av å gi henne noe som varer ... Forslag ?
Gjest Tekola Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Jeg kjøpte et fint armbånd til min forlover, og mannen dro på kitekurs sammen med sin Det er jo litt typisk, men det finnes jo mange typer smykker som kan vare og evt. graverse med noen fine ord også?
Moderfavn Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Vi gir to netter på hotell. Bryllupet er i en by 1.5 timer kjøring unna, så vi synes de også bør få overnatte der hele helga. Det er forholdsvis dyrt, men de har begge bursdag rundt den tiden, så det blir en del av bursdagsgaven deres også.
Gjest lisha Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Tenkte de får et innerammet bilde av oss og de. Så tenkte jeg å gi et smykke til mine jenter, mens jeg vet ikke hva sambo skal gi sine.. tror ikke han tenker over at han skal gi gave til de..
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 De må jo på en måte stille opp så at de får overnatting den helgen syns jeg er på sin plass så ville ikke regnet det som en del av bursdagsgave også.. Vi gir to netter på hotell. Bryllupet er i en by 1.5 timer kjøring unna, så vi synes de også bør få overnatte der hele helga. Det er forholdsvis dyrt, men de har begge bursdag rundt den tiden, så det blir en del av bursdagsgaven deres også. Anonym poster: 24a215d3226c0affa61f9bfee526c838 1
Moderfavn Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 De må jo på en måte stille opp så at de får overnatting den helgen syns jeg er på sin plass så ville ikke regnet det som en del av bursdagsgave også.. Anonym poster: 24a215d3226c0affa61f9bfee526c838 Joda. Normalt ville de fått gaver i prisklassen 2-300kr. De kunne også enten overnattet hos familie, eller kjørt. Dermed synes jeg det er greit med den måten vi velger gjøre det. For oss, med vår økonomi, er dette faktisk mye.
CathFoto Skrevet 18. april 2013 #7 Skrevet 18. april 2013 Jeg har kjøpt et smykke på Etsy med teksten "where words fail, music speaks" Passer hennes interesser. Så får hun sminke og frisør på bryllupsdagen. Er det bra nok?
Petalouda Skrevet 19. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2013 Jeg har kjøpt et smykke på Etsy med teksten "where words fail, music speaks" Passer hennes interesser. Så får hun sminke og frisør på bryllupsdagen. Er det bra nok? Det er da mer enn bra nok, snille deg Det handler ikke om hvor dyrt eller fancy det er, det handler om hvordan man setter pris på at ens bestevenn/nærmeste stiller opp for en 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #9 Skrevet 19. april 2013 Tenkte de får et innerammet bilde av oss og de. Så tenkte jeg å gi et smykke til mine jenter, mens jeg vet ikke hva sambo skal gi sine.. tror ikke han tenker over at han skal gi gave til de.. Da burde du nevne det så det ikke blir sånn at bare dine får? Anonym poster: 3d3121a5d5368cbef50310cbd0e719ef
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #10 Skrevet 19. april 2013 Man SKAL ikke gi noe. Man KAN. Det er ingen plikt. Anonym poster: 04a509e8729fbe8678452955ca628bd5 1
Arkivskap Skrevet 19. april 2013 #11 Skrevet 19. april 2013 Jeg hadde ikke tenkt å gi noen ting, men så skal de få seg sitt eget bilde samtidig som vi fotograferes oss. Forloverne våre er gift med hverandre, så det passet så bra.
bambis Skrevet 19. april 2013 #12 Skrevet 19. april 2013 Gir dere gave til forloverne fordi de har mange oppgaver i forbindelse med bryllupet? selv har jeg egentlig ingen ønsker om at forlover skal gjøre noenting i forbindelse med bryllup, bortsett fra å signere papirer. Ville dere fortsatt gitt bort gave?
CathFoto Skrevet 19. april 2013 #13 Skrevet 19. april 2013 Jeg hadde ikke tenkt å gi noen ting, men så skal de få seg sitt eget bilde samtidig som vi fotograferes oss. Forloverne våre er gift med hverandre, så det passet så bra. Det var en fin gave. Man tar jo ikke alltid bilder sammen når man er pyntet og fine.
CathFoto Skrevet 19. april 2013 #14 Skrevet 19. april 2013 Gir dere gave til forloverne fordi de har mange oppgaver i forbindelse med bryllupet? selv har jeg egentlig ingen ønsker om at forlover skal gjøre noenting i forbindelse med bryllup, bortsett fra å signere papirer. Ville dere fortsatt gitt bort gave? Min forlover har ingen ekstraoppgaver. Jeg har kjøpt en gave som takk for at hun er den beste venninnen man kan ha. Smykket jeg har kjøpt er håndlaget, men kostet 200,- på Etsy.
bambis Skrevet 19. april 2013 #15 Skrevet 19. april 2013 Min forlover har ingen ekstraoppgaver. Jeg har kjøpt en gave som takk for at hun er den beste venninnen man kan ha. Smykket jeg har kjøpt er håndlaget, men kostet 200,- på Etsy. Det synes jeg høres ut som en veldig god grunn til å gi bort gave, høres ut som du er heldig 1
Gjest lisha Skrevet 19. april 2013 #16 Skrevet 19. april 2013 Da burde du nevne det så det ikke blir sånn at bare dine får? Anonym poster: 3d3121a5d5368cbef50310cbd0e719ef Ja, det skal jeg! Men kan hende vi kjøper noe felles istedenfor, for forloverne våres er par 1
Gjest Adriane Skrevet 22. april 2013 #17 Skrevet 22. april 2013 Jeg regner med det blir et smykke, noe hun kan ha og bruke gjennom livet, og som er et godt minne. Gjerne et smykke der det kan inngraveres noe. Evt en klokke. Min forlover har ikke veldig mange oppgaver hun heller, og ville vel helst hatt fler faktisk, men hun er ei veldig god venninne. Jeg ønsker å gi henne en oppmerksomhet ganske enkelt. Har også lyst til at det blir tatt noen bilder av oss sammen, og så kan jeg gi henne et lite album en gang etter bryllupet med noen bilder av oss + kanskje noen historier om opplevelser vi har hatt sammen, morsomme ting vi har gjort eller sagt osv. Et "minnealbum" på en måte; både fra selve bryllupet, men også med elementer fra hele vårt vennskap - og kanskje til og med med noen blanke sider der hun kan sette inn flere bilder og notater gjennom årene som kommer, hvis hun ønsker det. 1
Martha89 Skrevet 23. april 2013 #18 Skrevet 23. april 2013 Jeg gir Håndkle, toalettveske og lommelerke til min forlover! Alt med hennes navn på pluss litt mere personlig skrift på hihi.. Ikke så fancy nei! Men jeg vet hun blir kjempe glad for det! Og hun forventer ikke å få noe som helst.. så da blir hun iallefall glad! Gir også til svigers og til mine foreldre, pluss toastmaster.. Disse får vinglass ++ med sitt navn osv gravert inn Ikke fancy eller dyrt det heller! Men kjempe gøy! Disse glassene skal stå på plassen dems når de ankommer middagen, som en liten overraskelse
LittDiva Skrevet 23. april 2013 #19 Skrevet 23. april 2013 Min kommer til og være en mann, og han får et gavekort til DNT . Han er glad i fjellturer, så da får han i hvert fall et godt bidrag .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå