AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #1 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg har alltid fått merker etter sokkene. Så lenge jeg kan huske. Har ikke tenkt noe særlig på de før en venninne kommenterte det. Har ikke numne eller kalde føtter, så dårlig blodsirkulasjon er det nok ikke. Derfor tror jeg kanskje kroppen min samler på vann. Hva kan jeg gjøre med det? Anonym poster: 504180f5e3325256b5824b02ddacc2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2013 #2 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg får også merker etter sokkene, men jeg tror det har kommet etter jeg gikk opp 20 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 18. april 2013 #3 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg har hatt merker etter sokker og stramme bukser (oppe i strikken) hele livet. Trodde det var helt vanlig jeg? Og jeg har en BMI på litt over 20. Tror heller ikke jeg har mye vann i kroppen, men kanskje det har noe med huden å gjøre? Aldri tenkt på dette før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #4 Del Skrevet 18. april 2013 Du kan massere og stimulere lymfekjertlene og dermed driver kroppen vannet ut. Jeg har lymfekjertler som ikke fungerer på en side og må stryke alt over til andre siden. Går til fysioterapi for det, men er øvelser jeg kan gjøre selv også. Regner med du kan stimulere kjertlene til å ta unna vann selv om de fungerer, om du mener du har mye vann i kroppen. Anonym poster: 68cd772cddfd390efdf7d2d35587cba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 18. april 2013 #5 Del Skrevet 18. april 2013 jeg tar Furix tabletter 10 mg (vanndrivende) regelmessig før tok jeg hver dag i en periode, nå tar ejg når jeg trenger det. Merker det varierer veldig i forhold til hvor jeg er i syklusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #6 Del Skrevet 26. april 2013 Du kan massere og stimulere lymfekjertlene og dermed driver kroppen vannet ut. Jeg har lymfekjertler som ikke fungerer på en side og må stryke alt over til andre siden. Går til fysioterapi for det, men er øvelser jeg kan gjøre selv også. Regner med du kan stimulere kjertlene til å ta unna vann selv om de fungerer, om du mener du har mye vann i kroppen. Anonym poster: 68cd772cddfd390efdf7d2d35587cba5 Måtte faktisk google hvor lymfekjertlene ligger. Litt flaut. Men takk for svar. jeg tar Furix tabletter 10 mg (vanndrivende) regelmessig før tok jeg hver dag i en periode, nå tar ejg når jeg trenger det. Merker det varierer veldig i forhold til hvor jeg er i syklusen.. Er disse reseptfrie? Anonym poster: 504180f5e3325256b5824b02ddacc2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 26. april 2013 #7 Del Skrevet 26. april 2013 nei, Furix trenger du resept til! men de er ikke dyre å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #8 Del Skrevet 26. april 2013 nei, Furix trenger du resept til! men de er ikke dyre å kjøpe Takk, tror jeg skal sjekke ut de. gir de mange bivirkninger? Anonym poster: 504180f5e3325256b5824b02ddacc2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisha Skrevet 26. april 2013 #9 Del Skrevet 26. april 2013 du springer jo mye på do! jeg har blitt litt svimmel av og til.. men det er veldig sjelden, ellers merker ikke jeg noen bivirkninger.. men det kan jo være annerledes for en annen person! den første perioden tok jeg en tablett hver dag, så begynte jeg selv å kjenne på kroppen når det samlet seg opp vann, og tok tabletten når jeg merket at jeg trengte den, sånn ca 2-3 ganger i uken Nå tar jeg to tabletter 1-2 ganger i uken, og klarer å holde kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin Skrevet 26. april 2013 #10 Del Skrevet 26. april 2013 Altså... De fleste har merker etter sokkene - det betyr ikke at de har ødem i beina. Siden du har hatt det hele livet, er det ekstremt lite sannsynlig at det skyldes vann i kroppen. Du får i hvertfall ikke Furix på denne indikasjonen, det kan jeg nesten garantere deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 27. april 2013 #11 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg slet veldig med det før jeg gikk ned i vekt. Jeg skiftet til lavkarbo-livsstil, og da forsvant det ekstra vannet i kroppen. Jeg drikker mye vann nå, men det ekstra vannet som gjorde bena mine "puffy" og leggene mine gedigne, er borte. Drikker også en god del te, som jo er godt for så mangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #12 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg slet veldig med det før jeg gikk ned i vekt. Jeg skiftet til lavkarbo-livsstil, og da forsvant det ekstra vannet i kroppen. Jeg drikker mye vann nå, men det ekstra vannet som gjorde bena mine "puffy" og leggene mine gedigne, er borte. Drikker også en god del te, som jo er godt for så mangt. Ja, karbohydrater binder mye vann. Anonym poster: 68cd772cddfd390efdf7d2d35587cba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå