Gå til innhold

Papir til kirkeprogram etc., noen tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å lage kirkeprogram selv, og printe det ut på et pent papir. Tenkte også at jeg kunne bruke samme papir til å lage borkort.

Ser for meg tykt, litt ruglete papir i ivory.

Er det noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe dette på nett? :)

Anonym poster: f07e9ada1e10633c89a76094bfbc10b4

AnonymBruker
Skrevet

Panduro?

Anonym poster: 4b132c475dfa37650d3e603112ec021a

AnonymBruker
Skrevet

Panduro?

Ja, jeg kikket litt på nettsiden deres, men :sjokkert::haar: det er jo helt grusomme priser!

Fant noe de kalte Dekorpapir Exclusive A4 Creme, det kostet 63 kr for en pakke med 5 ark! Når jeg skal ha 80 kirkeprogram eller noe sånt tror jeg ikke det er aktuelt.

Anonym poster: f07e9ada1e10633c89a76094bfbc10b4

Gjest Kiara!
Skrevet

Ikke gidd å bruk penger på et fancy kirkeprogram du må jo ha vanvittig mange. Vanlig papir der, bruker du fancy til meny eller noe slikt.

Vårt kirkeprogram kom til å koste 1700,- det ble skrinlagt ganske fort kan du si.

• Liker 1
Skrevet

Hvor bor du ts? Norway design i oslo har mye fint. Kanskje de har noe :-)

AnonymBruker
Skrevet

Norway Design er minst like dyrt som Panduro...

Skrevet

har dere staples i nærheten av der du bor? der er heeelt andre priser enn på panduro, og de har litt forskjellig :)

Skrevet

Du kan nok få kjøpt billig, men penere papir enn vanlig hvite ark, på f.eks etsy. Du må bare huske å hake av for "supplies". Der har jeg kjøpt mye til både scrapbooking og andre hobbyartikler. Langt billigere enn panduro, noe som er viktig når man bruker en del tid og penger på slike ting :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Ja, da ville jeg hørt på kiara jeg. Trykk på vanlig papir. Fint papir koster litt så man må bare velge om man vil prioritere det eller ikke :-)

Hvor bor du ts? Norway design i oslo har mye fint. Kanskje de har noe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...