blyg Skrevet 31. mars 2004 #1 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei alle kommende bruder.. Jeg fikk ett bra tips her forleden og det var: Der hvor bruden skal sitte, festes det en serviett som virker som en lomme på undersiden av bordet. Her kan forloveren legge litt forskjellig; eks: lommetørkle, leppestift, parfyme e.l. Et suupert sted for en brud å ha et lite "lager". Dette er selvfølgelig ikke nødvendig for de som skal ha veske, men det skal ikke jeg, så jeg likte ideèn veldig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. mars 2004 #2 Del Skrevet 31. mars 2004 smart.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 31. mars 2004 #3 Del Skrevet 31. mars 2004 Herved notert :-) Knallide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 31. mars 2004 #4 Del Skrevet 31. mars 2004 En av de bedre ideene jeg har hørt Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. mars 2004 #5 Del Skrevet 31. mars 2004 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 1. april 2004 #6 Del Skrevet 1. april 2004 Lurt! Har ikke lyst til å ha veske, vil helst slippe å drasse på noe den dagen. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå