Payton Skrevet 18. april 2013 #1 Skrevet 18. april 2013 Er det vi som brudepar som skal koste det? Har sett at en del skriver at de betaler for forloverkjoler osv...
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Bare hvis du skal bestemme hvordan den skal se ut. Anonym poster: 1c3ca258d5cd53c9430fe43fc7ce0bd6 4
Gjest Adera Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 Om du vil de skal ha ein spesiell og kjempedyr kjole/dress, så syns eg dere bør betale (ihvertfall halvparten). Dersom forlovere kan velge hva de vil ha på seg selv, så syns eg de bør betale selv også. 1
Gjest lisha Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 som de andre sier, at dersom dere bestemmer spesifikt hva de skal ha på seg, så bør dere betale! Men ellers mener jeg at de må betale for klærne sine selv
Gjest Adriane Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 Jeg vet ikke hva tradisjonen er, men jeg har tilbudt meg å betale kjolen (evt deler av den), samt sminke og hår for min forlover. Hun ville ikke høre om det engang, og sa at dette betaler hun da selv, det skulle bare mangle. Men, så har jeg heller ikke lagt en eneste føring ang hva hun skal ha på seg, eller hvordan hår osv skal være. Dette avgjør hun helt selv, for det viktigste for meg er at hun føler seg vel den dagen - ikke at jeg har bestemt hva hun har på og hvordan hun ser ut Dersom man legger klare føringer, som man krever at skal følges, er det også mer enn rimelig at man som brud betaler forloverens kostnader
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Jeg betaler frisør for henne, som en takk for at hun er forloveren min Anonym poster: fdca23ab3c5cbe16e91621fe3f129eed
Gjest Kiara! Skrevet 18. april 2013 #7 Skrevet 18. april 2013 Jeg orker ikke mer pengemas verken fra min side eller andre. Min forlover kan ha på seg akkurat hva hun vil, gammelt eller nytt spiller ingen rolle bare hun føler seg flot og velkledd. Sminke og hår ordnes av hun som skal ordne meg. Hun skal jo sminke både søsteren min og brudepiken også.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #8 Skrevet 18. april 2013 Jeg kommer til å tilby forlovern min å kjøpe kjole til henne som "takk for jobben" håret mitt og hennes ordner frisørmamman hennes gratis i "bryllupsgave" <3 Anonym poster: 75cd89d230e1b8d0f40ea065bfa1f998
Petalouda Skrevet 18. april 2013 #9 Skrevet 18. april 2013 Jeg har kjøpt kjolene som min forlover skal ha på seg, men hun er datteren min så jeg syns igrunn det bare skulle mangle
CathFoto Skrevet 18. april 2013 #10 Skrevet 18. april 2013 Jeg hadde ikke tenkt å betale kjolen, har ingen krav eller ønsker til hva hun skal ha på seg. Da må vi vel betale for dressen til mannens forlover også?
Petalouda Skrevet 19. april 2013 #11 Skrevet 19. april 2013 Jeg hadde ikke tenkt å betale kjolen, har ingen krav eller ønsker til hva hun skal ha på seg. Da må vi vel betale for dressen til mannens forlover også? Nei det syns jeg ikke du trenger, hverken til din eller mannens forlover
CathFoto Skrevet 19. april 2013 #12 Skrevet 19. april 2013 Nei det syns jeg ikke du trenger, hverken til din eller mannens forlover Puh, for har allerede kjøpt en liten gave og skal betale for hår/sminke.
Kicki_90 Skrevet 19. april 2013 #13 Skrevet 19. april 2013 Siden jeg skal ha mannlig forlover kommer jeg nok til å betale for slips/skjorte om han må ha nytt, som stemmer overens med farger på brudekjole og dress på brudgom og forlover der. Men han har en veldig fin dress som jeg har sagt at jeg gjerne ser at han bruker. Og da fikk jeg beskjed om at det var helt opp til meg hva han skulle bruke, uten at jeg trengte å betale for det. Men om man har klare føringer eller ønsker en spesiell kjole burde man være med å sponse kjolen til forloveren syns nå jeg. 1
Petalouda Skrevet 19. april 2013 #14 Skrevet 19. april 2013 Men om man har klare føringer eller ønsker en spesiell kjole burde man være med å sponse kjolen til forloveren syns nå jeg. Det er jeg helt enig i 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå