Gjest pulverheksa- Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Hvor finner jeg ordbok i word? Har engelsk versjon, men det skal gå an å få ordliste for norsk. Noen plass jeg kan hente den eller burde den vært lagt inn samtidig med at jeg la inn denne versjonen av word?
Grooo Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 Jeg har norsk verson her jeg sitter nå, og ved å velge Verktøy -> Språk -> Angi språk kommer jeg til der man velger språk...
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Prøvde det. Det er det som er så rart. Når jeg går inn på språk er det huket av for norsk bokmål. Men jeg får ikke kjørt spellcheck, får melding om at den er fullført, selv om jeg med mitt blotte øye kan se helt opplagte skrive feil (disse feilene har jeg nå rettet manuelt, men det er irritrende likevel)
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 Du bør prøve å merke hele teksten før du bytter språk. Ctrl A Verktøy Språk Angi språk Norsk Bokmål Standard OK Da kommer det kanskje frem røde streker?
Xantippe Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 Du bør prøve å merke hele teksten før du bytter språk. Da kommer det kanskje frem røde streker? Ikke hvis hun ikke har ordliste ... Vet dessverre ikke hvordan du skal få tak i den, du kan evt prøve å søke på nettet eller dersom noen vet hvilken filtype det er, få den av en venn...
14062003 Skrevet 31. mars 2004 #6 Skrevet 31. mars 2004 Ikke hvis hun ikke har ordliste ... Vet dessverre ikke hvordan du skal få tak i den Ved å kjøpe norsk ordliste til Office eller kjøpe norsk Office.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå