AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #2 Skrevet 18. april 2013 Fyr løs dere som har greie på det.. Hva legger du i aktiv da? Og hvordan jakker liker du (farge, snitt, stoff osv)? Anonym poster: 386119fcbf7e5cd2e5851b56df399d9b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #3 Skrevet 18. april 2013 http://www.kk.no/865719/her-er-vaarens-lekreste-treningsjakker Noe slikt kanskje? Anonym poster: 386119fcbf7e5cd2e5851b56df399d9b
Gjest *smak* Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 He he innlegget ble skrevet i halvøvne, men like aktuelt.. Her er noen fakta: jeg er større en gjennomsnittet, så det må være jakke i stor størrelse, den må "puste" godt.. Farger... Tja svak for lilla kanskje ispedd med sort.. Men fargen er ikke viktigst.. Den må ikke være for kort, føler meg komfertabelt når den dekker litt.. Nå ble dere kanskje litt klokere? Har fått det for meg at en ny jakke vil gi meg et puff i riktig retning når det gjelder trening..he he
miaw Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 Jeg foreslår at du stikker innom en sportsbutikk og prøver ut litt forskjellige jakker, og spør om hjelp dersom du trenger det 1
Fantomina Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Jeg har Bergans Siljan Lady som jeg er veldig fornøyd med. Den er dessverre gått ut av produksjon, men det er en skalljakke som det finnes mange like av. Jeg bruker den året rundt, til ski, sykkel, jogging, fjellturer, spaserturer og hverdagsbruk. Det jeg liker er at den er nettopp et skall, så jeg kan kle meg etter været under. Er det kaldt har jeg flere lag ull under, er det varmt har jeg bare en langermet treningstopp under. Jeg bruker ikke t-skjorter under, da det fort blir veldig klamt på armene. Blir jeg for varm kan jeg lufte ut under armene med glidelåsene. Glidelås under armene er et must på denne typen jakker for min del. Jeg har også Bergans Sauda dunjakke. Den brukes når det er ekstra kaldt og som varme under skalljakken f.eks. når jeg tar pauser på skiturer. Den har også lufting under armene. I tillegg har jeg forskjellige typer løpejakker og regnjakker (Nike Vapor, f.eks.). Favoritten er en jakke fra Adidas som har en slags bolero utenpå jakken, så du kan bruke jakken som jakke, uten ermer som vest og uten jakke som en bolero. Jakken du er på jakt etter må tilpasses aktiviteten, været og dine behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå