AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 En som jeg har vært med i 4 måneder.... Vi bodde nærmere sammen i starten, gikk alltid ut sammen, han var med på fester hos mine venner og omvendt. Han kjøpte ting til meg, mat,røyk, ting og tang. Gjorde ting som kjærester gjør, kino, fant på ting, gikk ut å spiste, kysset offentlig, holdt hender, var sammen på nyttårsaften og hele tiden. Han inviterte meg alltid på middag når jeg var ferdig på jobb. Han mente at vi hadde ett forhold. han mente først at vi var fucking good friends.... så sa han etter hvert at ting forandrer seg. så jeg trodde jo vi hadde ett forhold?? Så gikk ting litt skeis, jeg hadde litt problemer som gikk utover han.... og sa at jeg ikke orket mere... da fikk jeg bare " ditt tap". Men han sier til andre at vi ikke er kjærester eller har/hadde ett forhold...?! Jeg skjønner ikke helt hva han vill??? Det ble "slutt", han ville ha meg tilbake, og den dagen kunne jeg ikke, han ble hysterisk. og mente da i ettertid at han va full og blabla... og står å nekter nå at han noen gang har hatt følelser for meg,at vi aldri har vært sammen og vært skikkelig kald mot meg. Han har alltid støttet meg samme hva, økonomisk og emosjonelt.... Så skjønner ikke helt hva problemet er??? Hvorfor kan de ikke si sannheten?? Innrømmer jo aldri feil heller, er alltid vi kvinnfolk som er ett problem. Jeg forstår bare ikke hva han vill, hvorfor han sier slikt........ Hvorfor skal de alltid være så tøffe?! En kamerat av meg kysset meg og han ble flyforbannet. Anonym poster: cd004983cf853ad69e7deb4f29e717e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå