Gå til innhold

Hva mener han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på ei stund nå å sendt sms med en. I går fant jeg ut at jeg måtte bare være ærlig mot han å si at jeg er nysgjerrig på han og ønsker at vi skal bli bedre kjent, og hvis han ikke er interessert så håper jeg at han kunne si det med meg. Fikk som svar at han ikke har noe imot å bli bedre kjent med meg, men han har heller ikke tenkt på noe mere..

Hva er det han mener med dette? Er jeg så betatt at jeg prøver å vri dette bort ifra tankene om at dette er ei avvisning, eller skal jeg bare innse at han ikke er interresert? Hjeeeelp.. Hele dagen har gått til å trøste meg selv :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ingen avvisning, for han sier jo at han gjerne blir bedre kjent med deg. Hvordan kan det være en avvisning? Samtidig sier han at per i dag ser han ikke for seg noe mer enn et vennskap med deg.

Endret av Testosteron
Skrevet

Okei, Takk for positivt svar! :P Jeg liker han virkelig, så jeg ble virkelig lei meg da jeg tolket meldingen som en avvisning.. Men da får jeg bare fortsette å krysse alt jeg har for at dette skal gå bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Typisk gå-rundt-grøten-svar. Er så lei av de der. Eneste motivet er å slippe å ta stilling til noe. Er det virkelig en sånn mann du vil ha? Jeg har begynt å sile ut disse, en mann må kunne være i stand til å ta et standpunkt, ikke minst i forhold til meg.

Anonym poster: a1e986b22f0e69f219cc3ce74f7154cd

• Liker 3
Skrevet

Ja, men jeg tror hele problemet er at jeg har barn, å han er usikker når det gjelder dem.. I tillegg er det jo veldig tidlig i en "bli kjent" fase, og jeg skjønner at han er usikker.

Gjest Tirkes
Skrevet

Er jo en ærlig sak å være usikker. Dersom alle menn skulle være mannemenn og enten si "Jeg vil noe mer, noe dypere, noe ekte" eller "Jeg er dessverre ikke så interessert, du kaster bort tiden din, frøken", så er det jo en høyst reell sjanse for at de går glipp av noe ekte og noe "mer" - ved å ikke bli kjent med en annen person.

Mange forhold begynner med vennskap, men mange vennskap forblir vennskap og blir aldri noe mer. Jeg tror ikke du skal tolke ham så mye, men les akkurat hva han skriver. Menn generelt pleier ikke å skrive så mye mellom linjene. Det er heller kvinner som leser mye mellom linjene - som aldri er skrevet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn generelt pleier ikke å skrive så mye mellom linjene. Det er heller kvinner som leser mye mellom linjene - som aldri er skrevet.

Dette tror jeg er veldig sant :)

Anonym poster: 30f9dff9eb35fd93b471de0317492b12

Skrevet

Det tror jeg og er sant, men hvis man ønsker å lese mellom linjene, så gjør man (ihvertfall jeg) det uten å tenke så mye over det.. :-p

AnonymBruker
Skrevet
Er jo en ærlig sak å være usikker. Dersom alle menn skulle være mannemenn og enten si "Jeg vil noe mer, noe dypere, noe ekte" eller "Jeg er dessverre ikke så interessert, du kaster bort tiden din, frøken", så er det jo en høyst reell sjanse for at de går glipp av noe ekte og noe "mer" - ved å ikke bli kjent med en annen person. Mange forhold begynner med vennskap, men mange vennskap forblir vennskap og blir aldri noe mer. Jeg tror ikke du skal tolke ham så mye, men les akkurat hva han skriver. Menn generelt pleier ikke å skrive så mye mellom linjene. Det er heller kvinner som leser mye mellom linjene - som aldri er skrevet.

Slik vil det alltid være, selv etter at man er godt gift - det vil alltid være en risiko for at man går glipp av noe. Dette må man bare takle og ta stilling til før eller senere. Å ha jenter gående på gress fordi man er redd for å gå glipp av noe annet og mer 'ekte' er bare lavmål.

TS har konfrontert han, og sier at hun er nysgjerrig og vil bli bedre kjent, mens han svarer at han ikke har noe imot å bli kjent med henne.... Hvem svarer sånn til noen man er interesseret i...? Og hva om det ikke dukker opp noe bedre, da gikk han jaggu glipp av TS, om hun ikke forblir på gress, da.

Nei, dette er ikke et svar jeg ville likt å få, TS. Han kunne heller svart at han har lysty til å bli bedre kjent med deg også, for så å evt. ta stilling til noe mer etterhvert som dere blir bedre kjent.

Ville prøvd å komme meg videre, for din egen del. Så får han evt komme løpende etter, så kan du heller ta stilling til han da. Vet at dette ikke er en god situasjon. Lykke til uansett! :hug:

Gjest Tirkes
Skrevet

Er man på gress om vedkommede sier at de ikke har tenkt lenger enn vennskap?

Trodde det var en ærlig sak, jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker og at hvis han var om så bare litt interessert ville han ikke skrevet at han ikke har noe imot å bli bedre kjent meg meg. Synes dette er vanskelig jeg.. Jeg vet at hvis han ikke viser noen form for interesse orker jeg ikke stå på stedet hvil og vente på han. Hvis noen andre dukker opp og viser seg å være "den rette", har jeg ikke tenkt å la han gå fordi at jeg venter på noen som kanskje, muligens, dersom han finner ut at han vil ha meg.. Får bare ta tiden til hjelp og vente og se ;-)

AnonymBruker
Skrevet
Er man på gress om vedkommede sier at de ikke har tenkt lenger enn vennskap? Trodde det var en ærlig sak, jeg.

TS spør han rett ut om han er interessert, men han unngår å svare direkte. Han sier ikke at han ikke er interessert, og han sier ikke at han er interessert. TS er like langt (derav denne tråden, formoder jeg.) Det er å holde på gress, ja.

Men om man skal tolke, ville jeg tolke det dithen at han ikke er interessert i noe forhold. Men denne tolkingen og analyseringen burde TS få slippe, om det hadde vært noe tak i fyren hadde han gitt tydelig beskjed.

AnonymBruker
Skrevet

han vil nok bare ha sex og uforpliktene morro. Ellers hadde han sagt noe mer for å berolige deg. Du kan jo holde igjen på sexen og se hvor mye han vil ha deg da?

Jeg ser for meg at vis du legger masse følelser inn i dette forholdet så blir du nok veldig såret.

Anonym poster: 20867cf51c30abd5397be1d936676f47

Skrevet

Men er det virkelig sånn at gutter/menn skriver et hav av meldinger og blir med på "venninnekaffe" sammen med deg å venninnene dine KUN for sex? Jeg har en følelse av at han er veldig usikker på seg selv og at han har hatt dårlig erfaring med jenter. Og som sies her oppe at han ikke er interessert i noe forhold enda, så må jo jeg og si at vi kjenner ikke hverandre noe særlig. Så det er vel kanskje litt tidlig å si om det kommer til å bli noe forhold. Det jeg opprinnelig lurte på var om det er noe håp for at han kanskje kan være mere interessert i meg enn bare som ei venninne?

Skrevet

Typisk gå-rundt-grøten-svar. Er så lei av de der. Eneste motivet er å slippe å ta stilling til noe. Er det virkelig en sånn mann du vil ha? Jeg har begynt å sile ut disse, en mann må kunne være i stand til å ta et standpunkt, ikke minst i forhold til meg.

Helt enig! Jeg har funnet ut at rundt grøten er bortkastet tid og årsaken til at mange sitter som forvirrede spørsmålstegn her inne. Spør, få svar, ta det derfra.

Til TS: Man kan ikke alltid vite om man er interessert i noe mer før det har gått litt tid, og man har blitt kjent, så når dere skriver sms med hverandre så er det en del av prosessen og betyr jo at han liker deg. Hvis ikke så hadde han ikke skrivd med deg! :)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han bare syntes det er litt tidlig å si, han viser uansett at han vil bli kjent og det er jo det viktigste! Krysser fingrene for dere, at dette går din vei:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sms'er og treffer en fyr for øyeblikket, som jeg liker godt og kan tenke meg å bli bedre kjent med. Men det er alt for tidlig å si om det kan bli noe mer seriøst mellom oss, så om jeg hadde fått det spørsmålet, ville jeg kanskje ha svart på samme måte som flørten til TS. Vil ikke gi forhåpninger om noe når jeg ikke er sikker på hva jeg føler enda. Bare ta det rolig å nyt det dere har nå. Om det utvikler seg til noe mer, får du bare vente å se :) Jeg hadde ikke tatt den sms'en som en avvisning.

Anonym poster: eb8cb0d733e1ae62e420f77bfc534931

Skrevet

Takk for svar og oppmuntring :-) etter jeg sendte den sms'en til han, har faktisk han også begynt å ta kontakt, så nå går det begge veier :-D

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar og oppmuntring :-) etter jeg sendte den sms'en til han, har faktisk han også begynt å ta kontakt, så nå går det begge veier :-D

Så bra! :) Jeg har en tendens til å bli litt ivrig og analysere ting i startfasen, noe som kan skremme bort potensielle beilere. Men når jeg tar et skritt tilbake og ikke stresser sånn, har jeg det mye bedre, og det med å ta kontakt går begge veier, ofte blir gutten mer ivrig og ;)

Anonym poster: eb8cb0d733e1ae62e420f77bfc534931

Skrevet

Har holdt på ei stund nå å sendt sms med en. I går fant jeg ut at jeg måtte bare være ærlig mot han å si at jeg er nysgjerrig på han og ønsker at vi skal bli bedre kjent, og hvis han ikke er interessert så håper jeg at han kunne si det med meg. Fikk som svar at han ikke har noe imot å bli bedre kjent med meg, men han har heller ikke tenkt på noe mere..

Hva er det han mener med dette? Er jeg så betatt at jeg prøver å vri dette bort ifra tankene om at dette er ei avvisning, eller skal jeg bare innse at han ikke er interresert? Hjeeeelp.. Hele dagen har gått til å trøste meg selv :P

Han mener at hans intensjon hele veien har vært å ha en knallkamerat og intet mer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...