Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 hvilken nettside anbefales for å kjøpe billige flybiletter når man skal fly i Norge?
Elze Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 www.norwegian.no www.braathens.no www.lavprisfly.no www.ebookers.no Jeg sjekker alltid flere steder for å være sikker på best mulig pris på de datoene jeg skal reise, det varierer nemlig noe sinnsykt.
Arkana Skrevet 31. mars 2004 #3 Skrevet 31. mars 2004 Lavprisfly har mange billige billetter, ellers lønner det seg å søke på nettsidene til alle mulige flyselskap, selv de som vanligvis ikke flyr den ruten. Til jul i fjor skulle jeg fra Oslo til Evenes (Narvik) og på Widerøe sine sider (som ikke flyr den strekningen i det hele tatt) fant jeg billett til 2000 kroner mindre enn tilbudet jeg fikk fra de som faktisk flyr ruten.
Grooo Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 Riktig som Arkana sier, det lønner seg virkelig å sjekke alle selskapene! Jeg har oppled flere ganger å finne de billigste bilettene på Widerøe sine sider, og det er SAS-fly... På SAS sine sider koster de samme billettene mer... Norwegian er vel stort sett alltid billigst hvis du bestiller tidlig (tre-fire uker før...), kommer du nærmere avreisetidspunktet er det store variasjoner fra gang til gang.
minniepus Skrevet 31. mars 2004 #5 Skrevet 31. mars 2004 På www.wideroe.no får du opp alle flyselskapene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå