AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Det er ei jente jeg ikke forstår meg på. For å gjøre ei lang historie litt kortere... Vi har hatt et avstandsbekjentskap (fant på dette ordet nå, stem det frem som årets ord, det er mye bedre enn NAVing!) i en årrekke, dog var vi i forhold på hver vår kant så det var aldri noe mer altså. Så ble vi single begge to, vi var hjemme hos hverandre flere ganger i uka hvor så filmer og snakket, i tillegg var vi ofte ute på by`n. På en av byturene ble hun skikkelig kosete, hun satt tett inntil meg, hang rundt halsen min og koste med skjegget mitt og slik. Kvelden etterpå ble det til at jeg ble med henne hjem (husker ikke helt hvorfor, alkohol...), hvorpå vi snakket lenge før jeg ble stuet inn på gjesterommet uten så mye som en klem... Jeg er ikke den som ligger med Gud og hvermann, er veldig forsiktig sånn sett, så det betød jo litt at jeg ble med henne hjem. Vel, etter den kvelden ble besøkene hyppigere, hun virket mer og mer avslappet rundt meg og så slapp hun bomben - hun skulle flytte langt unna. Ikke at det gjorde meg noe, jeg setter pris på vennskapet og la fra meg alle tanker om det kunne bli noe mer. Hun snakket aldri om "oss". Ikke lenge etterpå møtte jeg ei annen jente, ei fantastisk jente som jeg nå er i et herlig forhold med Så her om dagen fikk jeg en henvendelse fra hun forrige hvor hun spurte hvordan jeg hadde det og alt det høflige pisspratet før hun ville ha date-råd. "Du som har sånn vanvittig dametekke, du får jo tak i de du vil, kan du gi meg noen gode tips? Skal på date med ..." Hva skal det bety?! Får det ikke ut av tankene, var hun interessert i meg, men tolket mine interesser feil? Har hun holdt meg for narr? Trodde hun at jeg var homsevennen hennes? Kjente at påstanden hennes gav meg en stor selvtillitsboost, men jeg er så forvirret! Anonym poster: c259636a64e99d0718e0158dd7ca086f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Hun vil vel vite om hun fortsatt har deg rundt lillefingeren. Anonym poster: 8366a6c636c72af4fb4dc170dcba5e8b 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Spurte i går, hva hun egentlig hadde ment med "oppførselen" sin. Fikk et kjapt svar med "Skjønte du ikke det?!" før det ble stille Anonym poster: b78e0b51c53d63205f26fa26731d951c
Kosemose Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Hun ville ha deg men ventet på at du skulle ta det siste, avgjørende steget. Som du aldri gjorde. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 Hun ser på deg som en venn. :-) Anonym poster: f54ea0ceeb1818f06817c63f8da1c21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå