AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Møtte en jente for noen uker siden. Møtte henne deretter for en kaffe. Uke senere inviterte jeg henne hjem til meg og hun overnattet. Hun ville vente med sex og det var vel greit nok det. Uansett, hun melder/ringer meg hver dag. Spør om alt mulig; jobben min, interessene mine, hva jeg har gjort i det siste, hva jeg liker etc. Alt mulig. Flørter også mye på tlf/meldinger. Hva er greia jenter? Er hun ekstremt interessert i meg siden hun melder/ringer så ofte? Anonym poster: b026ff10bacd581dbcde2da4905c9adf
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 ja hun er interessert i deg. liker du ikke? Anonym poster: 106dc0b7d27fb80f2f10bcfc4adf5b9d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Ja, og hvis du ikke svarer hele tida, får hun nærmest panikk. Anonym poster: a47b3b46f12439b778acabdb073e6dce 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #4 Skrevet 17. april 2013 Hun er desperat, innpåsliten much? Anonym poster: 8f748f52cac0aa0493a6ac1a15d06139
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #5 Skrevet 17. april 2013 Ja, og hvis du ikke svarer hele tida, får hun nærmest panikk. Anonym poster: a47b3b46f12439b778acabdb073e6dce Er det slik jenter? At hvis du melder og ringer en fyr hele tiden og han ikke svarer med en gang, så får dere panikk? Jeg liker henne godt, men vil roe dette litt ned uten å si det rett ut til henne. Tenkte å bare ta litt lengre tid før jeg svarte henne. Anonym poster: b026ff10bacd581dbcde2da4905c9adf
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #6 Skrevet 17. april 2013 Er det alltid hun som begynner å sende meldinger/ringe til deg? Det skjønner jeg at kan bli litt mye. Anonym poster: 0bb2bee70db797e43ab300975cbaf85b
Surriball Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 JA, hun liker deg veldig godt når hun sender deg mange meldinger. Du har tre mulige strategier: 1. sende henne en melding først innimellom 2. svare uten å stille spørsmål tilbake 3. svare, men gi beskjed om at du liker henne, men at du synes det blir litt mye med fjorten meldinger om dagen. Hun kan ikke vite at du syns det er litt mye hvis du ikke forteller henne det! Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 Er det alltid hun som begynner å sende meldinger/ringe til deg? Det skjønner jeg at kan bli litt mye. Anonym poster: 0bb2bee70db797e43ab300975cbaf85b Alltid henne. Tror jeg sendte henne melding først 1 gang. Hun har gjort det hver dag (minus kanskje 2-3 dager) de siste 2-3 ukene. Anonym poster: b026ff10bacd581dbcde2da4905c9adf
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 jeg får ikke panikk om jeg ikke får svar med engang. sender ikke flere meldinger etter det heller. Anonym poster: edc0978e509316cb11b646951420ea8c 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2013 #10 Skrevet 17. april 2013 Alltid henne. Tror jeg sendte henne melding først 1 gang. Hun har gjort det hver dag (minus kanskje 2-3 dager) de siste 2-3 ukene. Anonym poster: b026ff10bacd581dbcde2da4905c9adf Hvis du ike sier ifra og gir henne sjansen til å roe ned, endrer det seg ikke... Hun syns det bare er koselig hun, Anonym poster: a47b3b46f12439b778acabdb073e6dce 3
Gjest kimhan92 Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 Hun er desperat, innpåsliten much? Anonym poster: 8f748f52cac0aa0493a6ac1a15d06139 Hvor finnes desperate jenter hen ?
Gjest extra Skrevet 18. april 2013 #13 Skrevet 18. april 2013 (endret) Møtte en jente for noen uker siden. Møtte henne deretter for en kaffe. Uke senere inviterte jeg henne hjem til meg og hun overnattet. Hun ville vente med sex og det var vel greit nok det. Uansett, hun melder/ringer meg hver dag. Spør om alt mulig; jobben min, interessene mine, hva jeg har gjort i det siste, hva jeg liker etc. Alt mulig. Flørter også mye på tlf/meldinger. Hva er greia jenter? Er hun ekstremt interessert i meg siden hun melder/ringer så ofte? Anonym poster: b026ff10bacd581dbcde2da4905c9adf Du skrev ikke hvor gamle dere er? Det du opplever kan være sjarmerende i starten, men kan etter hvert slite deg ut. Vel og merke kan man miste hemninger i forelskelsen, men det er en grense for alt. Ut i fra det du skriver så virker hun å ha avhengige trekk, og sjansen er stor for at minst en av foreldrene kan være kontrollerende. En slik person vil i forelskelsen ikke ense det, men etter hvert slite med å ta egne avgjørelser. Dersom foreldrene ikke liker deg så kan hun lytte til de og slå opp. Det kan bli slik at hun etter hvert ringer deg flere ganger om dagen med kommentaren "Jeg måtte bare høre din stemme....". Men ved samtale 5 har man ikke noe å snakke om og det hele kan føles kleint. Det er i teorien bare fint at hun tilsynelatende ikke lider av prinsessesyndromet, men mennesket er komplekst. Du må selv kjenne etter hvorvidt du takler dette eller føler deg fanget og ikke minst føler deg "forpliktet" til å svare på smser osv. Er det greit for deg så er det bare å kjøre på. Hvis ikke så må du allerede nå si i fra på en mild måte at du ikke alltid får svart da du har en del ting å gjøre. For meg virker det hele intenst. Hun har kanskje ikke hatt så mange kjærester eller opplevd de store brusende følelsene. Om du er en sensitiv person så for all del sett noen grenser. Hvis du ikke er det så er vel dette riktig for deg. Litt morsomt å se hva enkelte kvinner og menn svarer om slikt. I mange tråder som omhandler samme tema, men der menn sender mange meldinger blir av en del kvinner sett på som masete. Men når det er kvinnen så er det fordi hun er særdeles interessert. Nei, definer deg selv og ikke minst hva du foretrekker eller ikke foretrekke så tidlig som mulig. Endret 18. april 2013 av extra
Kriz Skrevet 18. april 2013 #14 Skrevet 18. april 2013 Si at du blir stressa av å sende så mye meldinger, det gjør jeg og hvis de har glemt det så får de bare vente på svar eller få korte svar tilbake, da lærer de kanskje. Du må jo ikke svare med en gang og hvis du haler ut tiden med å svare så får du færre meldinger (for håpentligvis). Men tror du må si til henne at du ikke liker å skrive så mye meldinger, hun vil sikkert forstå..eller ikkje..
LexSuperior Skrevet 19. april 2013 #15 Skrevet 19. april 2013 Er det slik jenter? At hvis du melder og ringer en fyr hele tiden og han ikke svarer med en gang, så får dere panikk? Jeg liker henne godt, men vil roe dette litt ned uten å si det rett ut til henne. Tenkte å bare ta litt lengre tid før jeg svarte henne. Anonym poster: b026ff10bacd581dbcde2da4905c9adf Haha! DA kommer hun til å tro at noe er galt! 1
LexSuperior Skrevet 19. april 2013 #16 Skrevet 19. april 2013 Du skrev ikke hvor gamle dere er? Det du opplever kan være sjarmerende i starten, men kan etter hvert slite deg ut. Vel og merke kan man miste hemninger i forelskelsen, men det er en grense for alt. Ut i fra det du skriver så virker hun å ha avhengige trekk, og sjansen er stor for at minst en av foreldrene kan være kontrollerende. En slik person vil i forelskelsen ikke ense det, men etter hvert slite med å ta egne avgjørelser. Dersom foreldrene ikke liker deg så kan hun lytte til de og slå opp. Det kan bli slik at hun etter hvert ringer deg flere ganger om dagen med kommentaren "Jeg måtte bare høre din stemme....". Men ved samtale 5 har man ikke noe å snakke om og det hele kan føles kleint. Det er i teorien bare fint at hun tilsynelatende ikke lider av prinsessesyndromet, men mennesket er komplekst. Du må selv kjenne etter hvorvidt du takler dette eller føler deg fanget og ikke minst føler deg "forpliktet" til å svare på smser osv. Er det greit for deg så er det bare å kjøre på. Hvis ikke så må du allerede nå si i fra på en mild måte at du ikke alltid får svart da du har en del ting å gjøre. For meg virker det hele intenst. Hun har kanskje ikke hatt så mange kjærester eller opplevd de store brusende følelsene. Om du er en sensitiv person så for all del sett noen grenser. Hvis du ikke er det så er vel dette riktig for deg. Litt morsomt å se hva enkelte kvinner og menn svarer om slikt. I mange tråder som omhandler samme tema, men der menn sender mange meldinger blir av en del kvinner sett på som masete. Men når det er kvinnen så er det fordi hun er særdeles interessert. Nei, definer deg selv og ikke minst hva du foretrekker eller ikke foretrekke så tidlig som mulig. huh? de fleste jenter er sånn.. de setter seg på mobilen for å ikke sende melding og overtenker alt:p Men når det kommer til forhold så kan de tenke selv.
Ferny Skrevet 19. april 2013 #17 Skrevet 19. april 2013 Møtte en jente for noen uker siden. Møtte henne deretter for en kaffe. Uke senere inviterte jeg henne hjem til meg og hun overnattet. Hun ville vente med sex og det var vel greit nok det. Uansett, hun melder/ringer meg hver dag. Spør om alt mulig; jobben min, interessene mine, hva jeg har gjort i det siste, hva jeg liker etc. Alt mulig. Flørter også mye på tlf/meldinger. Hva er greia jenter? Er hun ekstremt interessert i meg siden hun melder/ringer så ofte? Anonym poster: b026ff10bacd581dbcde2da4905c9adf Aner ikke hva som er greien, men kan si hva jeg tenker basert på egenerfaring. Hun er nok interessert i deg, men samtidig kan det hende hun trenger mye bekreftelse. Jeg datet en sånn mann. Han meldet meg HELE TIDEN. Jeg vet han likte/liker meg - men jeg tror det var like mye fordi han ønsket å ha kontroll over hva jeg gjorde/hvem jeg var sammen med/vite at jeg tenkte på han. Han var bare veldig usikker og trengte oppmerksomhet. Det var utrolig slitsomt! Egentlig handlet hans egen usikkerhet om at han ikke var til å stole på selv. Merkelig opplegg! Men kanskje forskjell på menn og kvinner her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå