Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest aam1972
Skrevet

Hei, er det noen som kan anbefale en god selvbruningskrem for kroppen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk Dove summerglow er veldig bra. Den funker fint på meg :)

• Liker 3
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg henger meg på her. Alt jeg har prøvd har gitt meg skjolder eller flasset av.

Lurer på hvordan SunSpa spray er, den som Fotballfrue bruker. Noen som vet? Er ikke så mange nettsider som selger den.

AnonymBruker
Skrevet

St.Tropez. Uten tvil!

Anonym poster: 7d5afa66647ba125dad3db9ebb15bbb0

Skrevet

Fake Bake Flawless er min favoritt.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

St. tropez har jeg stående i skapet. Prøvde den en gang. Etter jeg hadde påført den kunne jeg bare skrape den av igjen, den holdt ikke overhodet!

AnonymBruker
Skrevet

Kremen til loreal er veldig bra :) Ikke den i mørkebrun flaske, men orange og gjennomsiktig.

Anonym poster: 3bf36dbadbd08b1dedc0a8ee846505e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

St. tropez har jeg stående i skapet. Prøvde den en gang. Etter jeg hadde påført den kunne jeg bare skrape den av igjen, den holdt ikke overhodet!

Krem eller spray? Kunne du skrape av rett etter påføring eller etter de 6timene man skal vente før man dusjer kremen av? Har nettopp kjøpt meg kremen selv, men ikke testet enda..

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Krem eller spray? Kunne du skrape av rett etter påføring eller etter de 6timene man skal vente før man dusjer kremen av? Har nettopp kjøpt meg kremen selv, men ikke testet enda..

Det var krem. Jeg kunne skrape den bort etter noen timer. Kanskje jeg burde ha ventet lengre..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk Dove summerglow er veldig bra. Den funker fint på meg :)

Kan jeg spørre om noe om Dove Summerglow? Jeg har hørt fra min søster at den er bra, og har lyst på den selv. Men jeg har aldri brukt sånt før og tør ikke spørre henne om dumme spørsmål...

-Funker den bare som vanlig fuktighetskrem, eller må man dusje den av igjen etter en tid?

-Skal man smøre i ansiktet også? Må man da være kjempenøye med å få med alle krinker og kroker og ører og øyelokk og alt?

Anonym poster: bd051f34ff57ac3931657ff6f591f8bd

AnonymBruker
Skrevet

Det var krem. Jeg kunne skrape den bort etter noen timer. Kanskje jeg burde ha ventet lengre..

Hmm, så rart. Hadde du vanlig bodyloation under?

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hmm, så rart. Hadde du vanlig bodyloation under?

Nope, den er jo som en fuktighetskrem så jeg tenkte at jeg ikke trengte det.

Skrevet

Jeg bruker St Tropez sin spray. Utrolig fornøyd, bare spray over og får en fin og naturlig glød. Ser ut som om en har vært i sola:) Skjønner ikke helt den over her med skrape av, hos meg forsvinner brunfargen gradvis etter å ha brukt sprayen, og da trener og svetter jeg 4 ganger i uken, og dusjer hver dag.

Gjest barista
Skrevet

Litt OT men: Prøvde spraytan i salong en gang, gikk bort ila. kvelden. Bortkastet penger. Ikke gå i den fellen uansett.

• Liker 1
Skrevet

Kjøp en spraytan maskin. Jeg synes det er lettere å få et jevnt resultat med maskin iforhold til krem osv. Sjekk gettan.se,der selger de maskiner. Og kjøp refill væske på ebay. Da blir det ikke så dyrt.

Skrevet

st.tropez, st.moriz. bruker selvbruning nesten hver dag.

Skrevet

Kan jeg spørre om noe om Dove Summerglow? Jeg har hørt fra min søster at den er bra, og har lyst på den selv. Men jeg har aldri brukt sånt før og tør ikke spørre henne om dumme spørsmål...

-Funker den bare som vanlig fuktighetskrem, eller må man dusje den av igjen etter en tid?

-Skal man smøre i ansiktet også? Må man da være kjempenøye med å få med alle krinker og kroker og ører og øyelokk og alt?

Anonym poster: bd051f34ff57ac3931657ff6f591f8bd

Dove Summerglow funker nesten likt som en fuktighetskrem ja! Du kan få den i nyansene "Light to Normal skin" og "Normal to Darker skin" :biggrin: Selv har jeg sistnevnte og den funker perfekt, enda jeg ikke er spesielt brun! Etter et strøk og noen timer merker man en fin gyllen farge. Den er ikke så veldig sterk, så om man har glemt noen steder eller smurt kremen ujevnt vil ikke dette vise så godt. Du kan legge på flere lag for å oppnå enda mer farge også :Nikke: Fargen vil fade bort av seg selv naturligvis og bruker ikke å bli skjoldete på meg. Jeg foretrekker å bruke den på kroppen fremfor fjeset, men det er fordi da må jeg også smøre på halsen, som naturligvis har lett for å gi skjolder. Anbefaler kremen på det sterkeste, lukter godt gjør den også! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...