Gjest Guilty Skrevet 17. april 2013 #1 Skrevet 17. april 2013 Håper jeg legger dette på riktig forum, hvis ikke så beklager jeg for det! Jeg er da ei jente på 20 år som har veldig lyst til å begynne å ri. Jeg red før, men da hadde jeg liten fremgang siden jeg var veldig nervøs og turte omtrent ingenting. Nå har jeg bedre selvtillit og er klar for å gjøre det beste ut av det Så jeg lurer i grunn på hvor det kan være lurt å ta det? Vil gjøre det fra scratch og begynne med nybegynner kurs, og da bør jeg vel ta det for voksne? Så om noen vet om noe eller har anbefaling til rideskoler blir jeg veldig takknemlig Det ideelle er rideskoler som ligger i områder rundt Nittedal, Skedsmo eller rundt Tomter og Spydeberg. Kan godt være en liten kjøretur men er sånn ca. områder jeg kunne tenkt meg å begynne. Setter stor pris på svar!
Harlequin Skrevet 17. april 2013 #2 Skrevet 17. april 2013 Det er bare å kjøre på, jeg lover at du ikke kommer til å angre! Det er vanskelig å si hvilke kurs du burde starte på, da jeg ikke vet hvor langt du kom forrige gang - det lureste er å kontakte senteret eller rideskolen du vil starte på, og rett og slett forhøre deg med dem og hvile kurs de holder og på hvilket du eventuelt passer best på. Har ingen erfaring med sentre i området du snakker om, men ofte kan et kjapt googlesøk si mye om stedet. Ta gjerne kontakt med mer erfarne personer som feks bare står oppstallet på senteret og ikke er ansatt der, for å få et ordentlig inntrykk av plassen. Masse lykke til!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. april 2013 #3 Skrevet 17. april 2013 Så bra. Kjør på. Hva slags kurs du skal begynne med, må du høre med rideskolen om. Kjenner bare til Nittedal Ridesenter av stedene du nevner, og det virker som et ok og trivelig sted.
Gjest Guilty Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Tusen takk for svar Jeg får vel ringe de og høre litt hva de anbefaler for meg og når det starter opp kurs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå